Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
finns de inga gamla rockare på väg än?

Keith Richards känns väl som nån som rent logiskt sett BORDE vara ganska nära på tur, men gubbfan verkar ju i stort sett odödlig 😄

Postat
pete doherty skulle ju inte förvåna mig om han dog av en överdos. annars är ju led zeppelin-gubbarna änna i outrot.

Öööhh.. Zeppelingrabbarna är ju asfräsha 😄

Jimmy page har ju fan barn som är yngre än dig 😄

Postat
ja juste... han är rätt sliten ja... men han känns ändå rätt pigg tycker jag

Ja venneh ifall jag skulle säga pigg bara för att han kan stå upp, nästan hålla upp huvudet och stapla sig fram. 😄

Postat
Ja venneh ifall jag skulle säga pigg bara för att han kan stå upp, nästan hålla upp huvudet och stapla sig fram. 😄

😄

Menar väl mer då "jag kommer inte dö snart"-pigg 😄

Postat
😄

Menar väl mer då "jag kommer inte dö snart"-pigg 😄

Pazo, ifall han inte slutar dryga sig på msn! 😄

Postat

"Dessa fakta* (som man nu gått på en längre tid) kan nu ifrågasättas sedan granar med rotsystem upp till ca 9500 års ålder har hittats på Fulufjället i Dalarna."

😄

Postat

Svenska artister då? Är det för tidigt att hoppas på Lundell eller Uggla? Hur mår Hoffsten nu för tiden?

Postat
Svenska artister då? Är det för tidigt att hoppas på Lundell eller Uggla? Hur mår Hoffsten nu för tiden?

Nämnde just att Marie Fredriksson såg risig ut för några år sedan, var då Pazo började dryga sig. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.