Fidden Postat 27 juni 2009 Postat 27 juni 2009 det är kul med intervaller, när man blir omsprungen i varje viloperiod och sen bara swischar förbi några sekunder senare 😄
Fidden Postat 27 juni 2009 Postat 27 juni 2009 ey, varför blev det ingen solglasögonsmiley? Är det med B? 😄
Pazo Postat 27 juni 2009 Postat 27 juni 2009 Jag ska försöka ta tag i mig idag å springa å gymma extra länge :op
Pazo Postat 27 juni 2009 Postat 27 juni 2009 Vad gör alla idag då? Har dingis dragit te landet redan? Har pico somnat? eller gått på promenad? Har Gote helg? Har overkill dragit till stranden? Packar fidden? Har debatt lagt sig pga sjukdom? Har slej dragit uppi norr? eller syd? Repar Grahn? Har Micke fått knull på P&L? Många frågor 😄
Pico Postat 27 juni 2009 Postat 27 juni 2009 Vad gör alla idag då? Nej!Har dingis dragit te landet redan? 4,7. Har pico somnat? eller gått på promenad? Både och samtidigt. Har Gote helg? Han boreoutar hemifrån. Har overkill dragit till stranden? Stranden har dragit till killis. Packar fidden? Fidden är packad. Har debatt lagt sig pga sjukdom? Troligen. Har slej dragit uppi norr? eller syd? Han tog en simtur österut Repar Grahn? Grahnen repar sig alltid. Har Micke fått knull på P&L? Pubis & Ludris? Många frågor 😄
Fidden Postat 27 juni 2009 Postat 27 juni 2009 nu är studion nerpackad. Kändes som ett av de större packprojekten, och det är skönt att ha det avklarat.
Dingbats Postat 27 juni 2009 Postat 27 juni 2009 snackar du med mig så är det kanske en månad eller så.
Pazo Postat 27 juni 2009 Postat 27 juni 2009 Och jag blir ju inte direkt borta heller. Är ju så moderna nere i småland att det finns internet där också 😉
Recommended Posts