Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
The police are investigating the death of Michael Jackson. They have ruled out the sunshine, the moonlight and the good times. They are now blaming the boogie.

🥰

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

jag kan nästan några fraser från "bad", men varje gång jag försöker nynna fram dem så slutar det med att jag nynnar på ghostbusterslåten...

Postat

baserat på dåliga efterforskningar, rykten och medkänsla så tror jag inte att michael jackson var nån stor pedofil direkt, bara felaktigt anklagad, möjligen att han var omogen

Postat
Pazo! 😄 Den där rapparen Elsa som du är fan till på Facebook såg jag på Musik Direkt förra året! Det var så jävla kul när hon sa "E - L - S - A, I'm the girl in the game" och uttalade ELS på engelska och A på svenska 😄

coolt! 🙂

Hon är min polares tjej! Och jag håller på å gör musik åt henne också 😛

Postat

japp. tog med datorn så jag kunde kolla sen när jag fått ipoden att problemet verkligen var löst och att det funkade, men dels glömde jag ipodsladden och sen fick jag en ny så. 🙂

Postat (redigerat)

hade det på känn att det skulle kunna bli utklassning av england... 😎

ja alltså, att de skulle utklassa sverige...

edit: inte för att det är utklassning spelmässigt, men iallafall i målprotokollet. nu går jag och handlar.

Redigerat av Fidden
Postat
hade det på känn att det skulle kunna bli utklassning av england... 😎

ja alltså, att de skulle utklassa sverige...

edit: inte för att det är utklassning spelmässigt, men iallafall i målprotokollet. nu går jag och handlar.

Köp ett hekto knark åt mig.. faen, fotbollen är ju riktigt deprimerande. 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.