Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

haha, fan vad sjukt. sydafrikanska fansen skriker BOOOOOTH varenda gång deras back vid namn booth är nära bollen. Trodde först det var nån slags rasism mot den enda vita spelaren i laget xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, och en fråga till... Hur länge kan man vara försenad med att betala en räkning? Farsan är tydligen kinkig och lånar inte ut pengar som jag kan betala månadens räkningar med... de började gå ut igår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är snabbare. Men jag har aldrig mått dåligt av hastigheten på den jag har. Sen finns det tydligen lite mer finesser med FW. Men köp det du vill ha, kan bara säga att jag är helnöjd med min i alla fall. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det käcka med den jag har kollat på är att man även får med en docka till den, så man liksom bara kan ha den stående på skrivbordet sådär snyggt. Aja, får fundera lite. Samma hårddisk utan dockan finns även på Webhallen för 900 (dvs den med 250 gb).

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo! 🙂 Den där rapparen Elsa som du är fan till på Facebook såg jag på Musik Direkt förra året! Det var så jävla kul när hon sa "E - L - S - A, I'm the girl in the game" och uttalade ELS på engelska och A på svenska 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo! 🙂 Den där rapparen Elsa som du är fan till på Facebook såg jag på Musik Direkt förra året! Det var så jävla kul när hon sa "E - L - S - A, I'm the girl in the game" och uttalade ELS på engelska och A på svenska 😛

Men hallå! Han är ju inte bara fan av henne, det är ju hon han gör beats till!

Link to comment
Dela på andra sajter

fast det är bara skvallersajten TMZ som gått ut med att han är död. cnn, fox news, usa today säger alla att han åkt till sjukhuset för hjärtat bara. förmodligen vill dom bara vara helt säkra på att han är död innan dom går ut med det, men TMZ kan ju ha kört en fuling och gissat med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...