Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

ja men om du då ser sune den 20:e så står det under 20 juni att du såg sune, eller? jag menar att jag ska göra ett textdokument och så skriva upp alla där. när jag tänker efter vore det bästa ett excel-dokument, för då kan man skriva namnet i ett fält, året i ett annat och dagen man såg den på i ett tredje! perfekt.

Jo precis, det är ju mycket bättre.

Å andra sidan kommer du aldrig få med alla. För du lär ju ha sett en hel del filmer hittills i livet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Jo precis, det är ju mycket bättre.

Å andra sidan kommer du aldrig få med alla. För du lär ju ha sett en hel del filmer hittills i livet.

nä precis, men jag får väl göra så att kommer jag på att jag sett en film så skriver jag ner den, annars får man fylla på efter hand helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

nä precis, men jag får väl göra så att kommer jag på att jag sett en film så skriver jag ner den, annars får man fylla på efter hand helt enkelt.

Fast du lär ju inte komma ihåg exakta datumen eller ens åren på när du såg Landet för länge sedan och Toy Story 2, så listan kommer aldrig kännas helt komplett.

Men jag beundrar ditt initiativ.

Link to comment
Dela på andra sajter

kan iofs vara rätt Åsa 🙂

här finns första publika mixen av låten iallafall... inte helt nöjd än, men jag har visserligen en såndär dåliga-öron-dag, då allt mest låter piss.

hmm....får väl registrera mig där nån dag så jag kan lyssna...läste bara...men har ju ändå hört dig i nån studiofestival du vann så nog anar jag att det låter fint! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör det i nåt databasprogram istället, eller om du pallar skriv ihop ett php-skript med en mysql-databas.

det är ju iofs nördpoäng men dels kan jag det inte och sen var det enkelt i numbers/excel. bara markera de tre kolumnerna när man ska sortera så löser det sig!

Fast du lär ju inte komma ihåg exakta datumen eller ens åren på när du såg Landet för länge sedan och Toy Story 2, så listan kommer aldrig kännas helt komplett.

Men jag beundrar ditt initiativ.

nej precis, det kommer ju kännas lite tomt på en del filmer, men poängen med att ta med när man såg en film var för att det inte ska bli "ååh vad hette den där filmen jag såg för ett par veckor sedan", för då kan man bara gå tillbaka och kolla.

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ju iofs nördpoäng men dels kan jag det inte och sen var det enkelt i numbers/excel. bara markera de tre kolumnerna när man ska sortera så löser det sig!

nej precis, det kommer ju kännas lite tomt på en del filmer, men poängen med att ta med när man såg en film var för att det inte ska bli "ååh vad hette den där filmen jag såg för ett par veckor sedan", för då kan man bara gå tillbaka och kolla.

har för mig att det finns färdigt för sånt därt i Acces.. Kan minnas fel eller rätt fast man kanske måste ändra...

Har för mig det.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...