Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

hmm....backade å läste nåt om slipover....är du DEN? slipover....å nu åsa...om du är med där så har du ett fan i mig! 🙂

har ingen aning om vad du snackar om, så det är jag nog inte 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 nähä okej...men det finns ett bra band som heter slipover....och ofta sjunger en tjej som heter åsa med (känd forumit) så jag tänkte bara...

sök dem på myspace 🙂

edit: å att du ville sänka henne tolkade jag som att mixa ner rösten 🙂 fast det är onödigt...hon sjunger ju bra...

Redigerat av slejnard
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk vad bra det blir sen om jag får jobb. Då slipper ni ha mig här hela dagarna 🙂

(och så har man råd att betala räkningar och sånt)

Om vi i din parentes fortfarande är inne på vad som är bra för oss andra så tänker jag säga tack redan nu. Verkligen bussigt av dig! 🙂

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 nähä okej...men det finns ett bra band som heter slipover....och ofta sjunger en tjej som heter åsa med (känd forumit) så jag tänkte bara...

sök dem på myspace 🙂

edit: å att du ville sänka henne tolkade jag som att mixa ner rösten 🙂 fast det är onödigt...hon sjunger ju bra...

kan iofs vara rätt Åsa 🙂

här finns första publika mixen av låten iallafall... inte helt nöjd än, men jag har visserligen en såndär dåliga-öron-dag, då allt mest låter piss.

Link to comment
Dela på andra sajter

från och med nu ska jag börja skriva upp alla filmer jag ser för man glömmer alltid vilka man sett och vilka som var bra.

Jag skriver alltid ner det precis som jag skriver ner allt annat jag gör varje dag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skriver alltid ner det precis som jag skriver ner allt annat jag gör varje dag...

ja men om du då ser sune den 20:e så står det under 20 juni att du såg sune, eller? jag menar att jag ska göra ett textdokument och så skriva upp alla där. när jag tänker efter vore det bästa ett excel-dokument, för då kan man skriva namnet i ett fält, året i ett annat och dagen man såg den på i ett tredje! perfekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...