Pico Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Ja visste inte han borde längre upp än piteå! trodde pite låg typ bortåt lule å kiruna 😆 Från älvsbyn har han ungefär lika långt till Luleå som Piteå. Men jag tror om någon säger Älvsbyn här i Umeåtrakten så tänker folk nog Piteå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Snarare Gävle/Kiruna hållet 😛 Ja, jag vet inte. Jag har lite dålig koll på byarna där uppe... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Ja, jag vet inte. Jag har lite dålig koll på byarna där uppe... 😆 😛 Jag också! Vet att norrland börjar ovanför gävle, och sen kommer sundsvall typ 40mil ovanför uppsala 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Spännande skyline... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 😛 Jag också! Vet att norrland börjar ovanför gävle, och sen kommer sundsvall typ 40mil ovanför uppsala 😛 Jag trodde norrland var en förort till Vetlanda? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Spännande skyline... 😆 DICKLINE! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 DICKLINE! 😛 ... with a twist! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Usch btw, såg en anti-milf när jag gick på promenad. Rätt fet, med ultra kort-kort-kort-kort. Osså stod hon i sin trädgård och påtade. Mindre kul att se det kvinnliga "paketet" när hon böjde sig fram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 EEEEEEEEEWWWWWWWWWWWW!!!! VAFAN!!! 😆 Hatar verkligen sånt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Äh, jag är inte så kräsen... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 EEEEEWWWWWWWW BILDE I HÖVVE DÖÖÖÖ!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=XnkGwPuQco8 så bra när han är i bilen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Så ni tänker så... Jag tänker typ "Åh, hon skulle säkert passa bra i en revy som jag inte vill se". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 (redigerat) ååååååh, jag är nervös... jag hatar att ringa upp folk jag inte känner 😆 Har fått tips om att ett lokalt företag söker en molekylärbiolog, så jag tänkte ringa och fråga vad det är för jobb och vad de söker för typ av kompetens... Men jag misstänker att det blir som vanligt, att jag sitter där och typ: "ööööh, hej.... öh.. jo jag eeeeh.. jag hörde att ni sökte en... eller förresten jag heter johan fredriksson, eller förresten fredrik johansson, och så hörde jag att ni sökte.. eller JAG söker ett jobb och jag är lite av en biologärmolekylog eller hahaha, vad säger jag, jag är en mikrobiosfärgynekolog... eller vafan... jag är en molekyl som söker jobb som biolog! Ja, så är det.." Redigerat 24 juni 2009 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Lite samma fenomen som jag brukar gå igenom 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Du kan inte bara messa då? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Skicka mess fidden! 😆 "HÄJ! *fnIzZ* JaG hÖrdE AtT ni SöKte En såNHäR KilLe Som GIllaAR AtT PiLLa Med SmÅSMåSmå SaKeR Som HaR Med BiO AtT GöRa KaN JaG Få DeT JobBBET?!?!? *hIiHi* *FnIzZ*" 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Du kan inte bara messa då? 😆 jag skulle kunna maila en ansökan direkt, men jag tror det är en grym fördel om man har hört av sig i förväg. Dels för att det blir en liten igenkänningsfaktor, men mest för att man kan forma sitt brev så att man liksom siktar åt rätt håll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 fast å andra sidan, om man inte lyckas få ur sig nåt vettigt under samtalet, så är det nog bara negativt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 "Hej, jag vill ha jobb som biolog, för jag har inte haft sex på över 2 år" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Dricker kaffe nu. Kommer göra under för min hispighet 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Håller tummarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 jag skulle kunna maila en ansökan direkt, men jag tror det är en grym fördel om man har hört av sig i förväg. Dels för att det blir en liten igenkänningsfaktor, men mest för att man kan forma sitt brev så att man liksom siktar åt rätt håll. Jupp. Man ska alltid ringa först! Det visar ju också att man är intresserad av att veta mer om jobbet, inte bara skickar in ansökan på rutin... Ringer du 13:37 måste det ju gå bra! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Haha, det måste jag göra xD (om jag hinner dricka upp kaffet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 FAN upptaget ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 det blev fel smiley, fast ändå rätt på något sätt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 En smiley kan aldrig vara fel! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 (redigerat) En smiley kan aldrig vara fel! 🙁 Jo, för i helvete, äru helt pantad? 🥰 Edit: Usch, fick ågren en millisekund efter jag postat. Tänk om man skulle missförstås o sånt. ☺️ Redigerat 24 juni 2009 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts