Jump to content
Annons

Ursäkta att jag ringer och stör dig i ditt privatliv, men har du inte tid att svara på några frågor? M? M?  

8 röster

1. 1. Ursäkta att jag ringer och stör dig i ditt privatliv, men har du inte tid att svara på några frågor? M? M?

• Kaiserslautern
      0
    • Sylt
      2
    • Kartoffel
      1
    • Michigan
      1
    • Kupévärmare
      0

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hade precis köpt mig min första moog...

Då blev det så här...

År 1999

Inspelat live! De ni... :rolleyes:

Musikant: Jag och meine freund M Bressler

Nicht lenk kvar

Redigerat av Einar
Annons
Postat

Hm? Bra fråga...

[...]

Vet inte riktigt... Tänkte inte SÅ långt...

[tankeverksamhet pågår]

Ibland är det ju rätt gött med en kupé-värmare... Så då...

Men det är ju klart att själva behovet i sig är ju ganska jobbigt... Att det är kallt och jävligt menar jag...

Själv är jag nog mest inne på kartofflar men du vet vi hava alla olika förutsättningar och behov... 😲

Man får nog bestämma det själv har vi äntligen beslutat här uppe från centralmaktens korridorer!

YO! :rolleyes:

Postat

Sylt kan ju vara gott så det får det bli.. 😕 Inte precis en jul-låt, men jag gillar den i alla fall. Synd att det är så brusigt bara.. 😆

//Nisse

Postat

Kan hålla med om att jag inte riktigt ser alla tomtar och julgranar när jag lyssnar på den. Men helt klart Cool! Röstade blankt för jag hade ingen aning om vad som var bäst/sämst...

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

är det en prodigy?

Postat

Jättespännande, hur pass hemmagjorda är rytmerna? Låter rätt mycket som färdiga loopar. Låten är lite trött och bråkar rätt mörkt hela tiden, saknar att det bryter och blommar upp nån stans. Eller att den bryter ihop totalt. Som det är nu kan man skippa från 00:20 till slutet och höra exakt samma känsla. Den här förtjänar nästan att brännas ut på CD och hänga med på några promenader. Eller är det att stjäla?

Postat

Synd att det är brusigt som sagt. Gillar moogen, gillar stämningen. Lite FSOL. Rytmen känns oxå lite FSOL (Dead City) och brusbasen är väldigt go.. Låten känns inte färdig strukturerad tycker jag. Skulle nog passa med nån vocal sampling nånstanns kanske oxå.

Postat

Ang: Hur genomtänkt och färdigt detta är, kan jag säga att det är helt improviserat. Och tagning 1.

förtjänar nästan att brännas ut på CD och hänga med på några promenader. Eller är det att stjäla?

Nänä, bränn på du! 😏

är det en prodigy?

rogue

Jättespännande, hur pass hemmagjorda är rytmerna? Låter rätt mycket som färdiga loopar.

Det var inte jag som höll i den biten, men har för mig att det är helt vanliga loopar som är nerpitchade och i lager på lager.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.