Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hejsan

Något som jag egentligen aldrig brytt mig, men som jag nu ändå tänkte ta reda på är följande. Säkert en riktigt dun fråga, men det får man bjuda på ibland 🙂

Men digi96:a sänder ut +4dbu. Dessa går sedan in i min command 8. Men vad ska vara valt på command 8:an på ingången. Ska det vara +4dbu eller -10dbv? Det är inte bara volymen som skiljer sig tycker jag utan även lite i basen och övre mellanregistret. Men det kan också vara inbillning från min sida. Vad är rätt?

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Annons
Postat

ALLTID +4, om du inte är en hemma-nybörjare men det tror jag knappast om du har HD2^^

Postat
ALLTID +4, om du inte är en hemma-nybörjare men det tror jag knappast om du har HD2^^

Okej, så om jag har +4dbu på utgången så skall det även då vara +4dbu på ingången? Tack för svar! 🙂

MVH

Anders

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.