Anders F Postat 1 juni 2009 Postat 1 juni 2009 (redigerat) Hejsan Något som jag egentligen aldrig brytt mig, men som jag nu ändå tänkte ta reda på är följande. Säkert en riktigt dun fråga, men det får man bjuda på ibland 🙂 Men digi96:a sänder ut +4dbu. Dessa går sedan in i min command 8. Men vad ska vara valt på command 8:an på ingången. Ska det vara +4dbu eller -10dbv? Det är inte bara volymen som skiljer sig tycker jag utan även lite i basen och övre mellanregistret. Men det kan också vara inbillning från min sida. Vad är rätt? MVH Anders Redigerat 1 juni 2009 av Gizmozis
Alexho Postat 1 juni 2009 Postat 1 juni 2009 ALLTID +4, om du inte är en hemma-nybörjare men det tror jag knappast om du har HD2^^
Anders F Postat 1 juni 2009 Trådstartare Postat 1 juni 2009 ALLTID +4, om du inte är en hemma-nybörjare men det tror jag knappast om du har HD2^^ Okej, så om jag har +4dbu på utgången så skall det även då vara +4dbu på ingången? Tack för svar! 🙂 MVH Anders
Alexho Postat 1 juni 2009 Postat 1 juni 2009 Japp, alla ställen där det går att ha +4 SKA det vara det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.