Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

ska köpa mig en ny sångmick. Har läst mkt om TLM 103, och den verkar onekligen vara bra! Har också lyssnat på newmanns hemsida och tycker den verkar vara en trevlig mick för de pengarna.

Har ni testat dessa 2 mickar?

Annons
Postat

Vad du än gör, köp inget utan att testa om den passar din röst. TLM 103 passar långt ifrån alla, speciellt om man har skarpa ess.

Postat
  Gilbert sa:
Vad du än gör, köp inget utan att testa om den passar din röst. TLM 103 passar långt ifrån alla, speciellt om man har skarpa ess.

Sant! Det verkar nästa ha blivit lite inflation i TLM 103 án. Det verkar precis som att det är varumärket de flesta köper för mikrofonen tycker inte jag är värd nästan 10 lök. Ska det vara en Neumann får man (enligt min mening) klättra upp mot 20 000:-, kanske en U87???

http://www.blocket.se/jamtland/U_87_Neuman...m?ca=11&w=3

Men som redan sagt. TESTA TESTA och åter ...... Testa

Lycka till

Postat

Jag undrade bara vad folk har för erfarenheter av dessa. Har ni några andra förslag så lyssnar jag gärna=)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.