Jump to content
Annons

Har ni pluggat pÄ Forum reglerna?

Neosus

Recommended Posts

Annons
Erik Hofstein (oregistrerad)
😆 Bra, dĂ„ fortsĂ€tter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar....

Varför ?

Jag har talat skit om dig. Men om det fÄr dig att mÄ bÀttre sÄ bjuder jag pÄ det.

Dela pÄ andra sajter

😆  Bra, dĂ„ fortsĂ€tter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar....

Varför ?

Jag har talat skit om dig. Men om det fÄr dig att mÄ bÀttre sÄ bjuder jag pÄ det.

Min baktanke med mitt inlÀgg var att följer man reglerna och slutar prata skit om folk sÄ blir detta forum mycket trevligare. Eller hur Erik?

Och nÀr har jag pratat skit om dig Erik?

Redigerat av Grahn
Dela pÄ andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
😆  Bra, dĂ„ fortsĂ€tter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar....

Varför ?

Min baktanke med mitt inlÀgg var att följer man reglerna och slutar prata skit om folk sÄ blir detta forum mycket trevligare. Eller hur Erik?

Jag tycker inte Àr trevligt att kallas muppstein, kanske inte syftar pÄ mig men jag tog Ät mig.

Dela pÄ andra sajter

🙂  Bra, dĂ„ fortsĂ€tter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar....

Varför ?

Jag tycker inte Àr trevligt att kallas muppstein, kanske inte syftar pÄ mig men jag tog Ät mig.

Vad Ă€r det egentligen ni brĂ„kar om? Ni kĂ€nner ju inte ens varandra? 😉

(eller?)

Ni förstör bara stĂ€mningen just nu... 🙂 Grahn, in i köket o baka muffins sĂ„ blir alla glada igen 🙂

((( Uj uj, det hĂ€r kan jag fĂ„ sota för senare 🙂 )))

Dela pÄ andra sajter

🙂 Jo, lite rĂ€tt har du nog, men dem som inte "passar in" i början brukar (som Claes sade) bli rumsrena med tiden... 🙂

Som Olsberg och Mats menar du? Ja de Ă€r ena satans gynnare 😉

/Majken

Dela pÄ andra sajter

🙂 Jo, lite rĂ€tt har du nog, men dem som inte "passar in" i början brukar (som Claes sade) bli rumsrena med tiden...  🙂

Som Olsberg och Mats menar du? Ja de Ă€r ena satans gynnare 🙂

/Majken

JassĂ„, jo det kanske va dem? 😉 Du har nog bĂ€ttre koll Ă€n mig Majken, sĂ„ jag litar pĂ„ dig 🙂

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.