Neosus Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Forum regler Jag tror att det är dax för oss alla att läsa igenom reglerna (många gånger...). Är nog bara nyttigt att vara upplyst om vilka regler som gäller. Eller?
Lundin Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Så..nu har jag läst.. vad ska jag göra nu Grahn?
osiris Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Kunde inte Olsberg skrivit alla reglerna i ett och samma inlägg? Men men... ja, bra... Då kan man dom då... Igen
Neosus Postat 9 december 2004 Trådstartare Postat 9 december 2004 😆 Bra, då fortsätter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar....
Erik Hofstein (oregistrerad) Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 😆 Bra, då fortsätter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar.... Varför ? Jag har talat skit om dig. Men om det får dig att må bättre så bjuder jag på det.
Neosus Postat 9 december 2004 Trådstartare Postat 9 december 2004 (redigerat) 😆 Bra, då fortsätter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar.... Varför ? Jag har talat skit om dig. Men om det får dig att må bättre så bjuder jag på det. Min baktanke med mitt inlägg var att följer man reglerna och slutar prata skit om folk så blir detta forum mycket trevligare. Eller hur Erik? Och när har jag pratat skit om dig Erik? Redigerat 9 december 2004 av Grahn
Erik Hofstein (oregistrerad) Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 😆 Bra, då fortsätter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar.... Varför ? Jag har talat skit om dig. Men om det får dig att må bättre så bjuder jag på det. Min baktanke med mitt inlägg var att följer man reglerna och slutar prata skit om folk så blir detta forum mycket trevligare. Eller hur Erik? Och när har jag pratat skit om dig Erik? Jag tycker inte är trevligt att kallas muppstein, kanske inte syftar på mig men jag tog åt mig.
ViktorDenStore Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 🙂 Bra, då fortsätter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar.... Varför ? Jag har talat skit om dig. Men om det får dig att må bättre så bjuder jag på det. Min baktanke med mitt inlägg var att följer man reglerna och slutar prata skit om folk så blir detta forum mycket trevligare. Eller hur Erik? Och när har jag pratat skit om dig Erik? Jag tycker inte är trevligt att kallas muppstein, kanske inte syftar på mig men jag tog åt mig. Vad är det egentligen ni bråkar om? Ni känner ju inte ens varandra? 😉 (eller?) Ni förstör bara stämningen just nu... 🙂 Grahn, in i köket o baka muffins så blir alla glada igen 🙂 ((( Uj uj, det här kan jag få sota för senare 🙂 )))
Lundin Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Tycker hela forumet börjar bli surt infekterat med allt tjafs fram och tillbaka
ViktorDenStore Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Tycker hela forumet börjar bli surt infekterat med allt tjafs fram och tillbaka 😉 Jo, lite rätt har du nog, men dem som inte "passar in" i början brukar (som Claes sade) bli rumsrena med tiden... 🙂
Majken Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 🙂 Jo, lite rätt har du nog, men dem som inte "passar in" i början brukar (som Claes sade) bli rumsrena med tiden... 🙂 Som Olsberg och Mats menar du? Ja de är ena satans gynnare 😉 /Majken
ViktorDenStore Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 🙂 Jo, lite rätt har du nog, men dem som inte "passar in" i början brukar (som Claes sade) bli rumsrena med tiden... 🙂 Som Olsberg och Mats menar du? Ja de är ena satans gynnare 🙂 /Majken Jasså, jo det kanske va dem? 😉 Du har nog bättre koll än mig Majken, så jag litar på dig 🙂
Twilight_Zound Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Hmmmm 😉 https://www.studio.se/index.php?showtopic=6531
Björn Olsberg Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Kunde inte Olsberg skrivit alla reglerna i ett och samma inlägg? Nope, då hade det inte gått att lägga en direktlänk till en specifik regel.
ViktorDenStore Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Kunde inte Olsberg skrivit alla reglerna i ett och samma inlägg? Nope, då hade det inte gått att lägga en direktlänk till en specifik regel. Olsberg tänker på ALLT 😛 Inget lämnas åt slumpen vettu 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.