wonderboy Postat 9 december 2004 Dela Postat 9 december 2004 Slog på TV för att läsa Text-TV. På s 150 på SVT skriver de att 4 personer, däribland Panteras fd gitarrist, skall ha skjutits ihjäl på scen i går kväll. Slängde mig över till Aftonbladets Text-TV på kanal 5, s 132. Där skriver de att även hans bror, Vinnie Paul skall vara bland de döda. Man blir helt chockad. Har själv tre av Panteras skivor. De satte ju, i och med, "Cowboys From Hell", "Vulgar Display Of Power" och "Far Beyond Driven" en ny standard inom den tyngre skolan. Jag minns att jag aldrig hade hört nåt så hårt och brutalt som "VDOP" när den kom. Ska ut och kolla på nätet om det går att få fram mer info som kan bekräfta vad som hänt. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag känner mig bedrövad om detta skulle visa sig vara sant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 december 2004 Dela Postat 9 december 2004 Gammalt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 9 december 2004 Dela Postat 9 december 2004 som det verkar så är det bara Dimebag som är död, inga bekräftade uppgifter men om man läser blabbermouth och liknande så är bra Dimebag omnämnd. En mycket stor sorg detta inträffade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.