captain nemo (oregistrerad) Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 Och årets studiofestivalgeneral: Unge Jazzman //nemo
hammagrella Postat 11 december 2004 Trådstartare Postat 11 december 2004 (redigerat) Jag fyller på med lite mer hits från 2004: Årets diskussionsämne: Piratkopiering, rätt eller fel? Det blev inget konsensusbeslut till slut va? 😄 Årets teknikfråga: "Vilket ljudkort" förstås tätt följd av "Var lägger jag upp låtar på nätet" Årets planering: Krogen in real life. Mycket snack, lite bers. Årets lek som blev allvar: Studiofestivalen, från Roffes fylleidé och 5 deltagare till proffsig prestigetävling med megavinster, valfusk och tiodubblat deltagande. Årets Blackadder: Nattvaktaren, t ex den här bortklippta i Eddietråden Nykomling: "Hahaaa, det är han, Negern!" Nattvaktaren: "Negern? Vem är du? Sigge Fürst eller?" Årets Bredband: Danny Cort & Hackeman för alla tusentals nedladdningar av "Eddie" och "Jag är full" från Studiosidan och därmed säkert fixade ett gäng nya medlemmar också Årets Comeback: Plus och Minus Årets Studio Host: Rockfart HiYa 🙁 Årets Hobby: Bakning. Muffins eller kanelsnurror. Okej att använda shake & bake. 🙁 ... Redigerat 11 december 2004 av hammagrella
Lindeberg Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 Toppenlista, Hammagrella. Svårt att komma med nåt lika bra. Ska fundera.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Årets Bredband: Danny Cort & Hackeman för alla tusentals nedladdningar av "Eddie" och "Jag är full" från Studiosidan och därmed säkert fixade ett gäng nya medlemmar också Hrm... TIOtusentals nedladdningar. Bra & genomtänkt lista annars... Årets Namnbyte; Disco Dan-Dumb Dan (snubben är ju faktiskt mer disco än dum) Årets forumsamarbete; Mitt & ovanståendes "suncake"-projekt, som redan på demostadiet fick stort intresse av Defected. Låten "music makes it allright" är just nu i staterna & remixas av självaste Gary Carolla (killen tar 30.000 per låt. Dollar) Årets Don't believe the hype; Eddie vs. Maestro & Jag är full - var dom så jävla roliga egentligen?
Björn Olsberg Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Go addic, go addic! 😏 OMG, forumets första och enda riktiga tomteluva landar på... Insolitus.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.