Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

NÄgon som har tips pÄ företag i Stockholmstrakten som kopierar CD-skivor ganska billigt? Vi snackar storleksordningen 100-200 plattor. Kanske med enkelt tryck eller etikett pÄ sjÀlva plattan, och eventuell inlÀggsfolder.

Redigerat av MusicNixon
Annons
Postat

Om du har en gammal studio (och dÄ menar jag en tidning och inget annat) sÄ har du en del som heter branch-guiden. I denna guid hittar du massa CD-tryckare. Ring runt till dem och be dem komma med prisförlag! Vissa Àr riktigt billiga..

...skulle jag gjort...

Postat (redigerat)

Har inget företag memorerat i huvudet, men kolla i tidningen studio eller muskermagasinet, brukar vara fullt med annonser för cd-pressare dÀr.

Edit-> SERO hann minsann före

Redigerat av brojd
  • 2 mĂ„nader senare...
Postat

Jag har kollat runt en hel del och fann att CMM Group verkar vara mest prisvÀrt. DÄ kollade jag pÄ 1000 ex. med jewelcase, inlay, 2-sidig booklet och 4-fÀrgstryck.

• 2 veckor senare...
Postat

Hej!

Vi pÄ E&A produktion har bra priser.

Titta gÀrna in pÄ vÄr hemsida www.ea-produktion.se eller

ring oss pÄ tel: 08 - 511 790 70

Postat

Jag jobbar INTE dĂ€r. Man Ă€r vĂ€l för fan inte tysk. 😄

DÀremot har jag tryckt upp skivor dÀr för ungefÀr halva priset mot vad det hade kostat pÄ nÄgot svenskt företag jag kollat med.

Postat
Jag jobbar INTE dĂ€r. Man Ă€r vĂ€l för fan inte tysk. 🙂

DÀremot har jag tryckt upp skivor dÀr för ungefÀr halva priset mot vad det hade kostat pÄ nÄgot svenskt företag jag kollat med.

Oooops 😄

Men du vill gĂ€rna vara tysk! 😛

komoriman (oregistrerad)
Postat

FÄr vÀl tipsa om företaget DiscPrint i Malmö igen...

DiscPrint

đŸ˜Č

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

I tjeckien ska det tydligen vara billigt. Det bÀsta av allt Àr att man kan skita helt i NCB-avgiften!

Redigerat av PĂ„sen
  • 2 mĂ„nader senare...
Postat

Jag driver ett företag som kopierar och trycker CD/DVD-skivor. Kika gÀrna in hos oss pÄ: http://www.mbmmedia.se

Vi har flera fÀrdiga paket, men ni kan Àven begÀra offert om det Àr nÄgot speciellt ni Àr ute efter.

Mvh

Micke

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.