Jump to content
Annons

Spotify-användning  

124 röster

1. 1. Hur använder du Spotify?

• Har inget konto
      13
    • Free (gratis)
      89
    • Day pass (9:- för 24 timmar)
      0
    • Premium (99:- per månad)
      22

Recommended Posts

Postat

Jag har också gått över till betalversionen för jag pallade inte reklamen. Förstår inte hur det gör en "smutsig" att lyssna på musik som finansieras genom reklam, det är väl minst lika kommersiellt att köpa en skiva? Framförallt nån skiva som det görs reklam för på teve, i tidningar och på radio.

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Nä den här skiten tänker inte jag skaffa i alla fall. Får nog bli något klart bättre för att jag ska vara intresserad.

Postat
Jag har också gått över till betalversionen för jag pallade inte reklamen. Förstår inte hur det gör en "smutsig" att lyssna på musik som finansieras genom reklam, det är väl minst lika kommersiellt att köpa en skiva? Framförallt nån skiva som det görs reklam för på teve, i tidningar och på radio.

Då slipper man i alla fall konfronteras med reklamen och bli helt lam i huvet av alla budskap att konsumera. Det är som om en skiva hade en stor symbol "Den här skivan presenteras av McDonald's" på omslaget. Den skulle jag aldrig köpa.

Postat (redigerat)
Jag kör Premium, ler varje dag i bilen till och från jobbet när jag streamar direkt från min HTC hero.

99:- i månaden, känns som jag rånar dem..

/Pär

Haha, samma här! Sitter dock på jobbet och låter Spotify gå minst ca. 11h/dag totalt sett. Jag har ca. 100 spellistor som är sorterade efter genrer och egengjorda listor. Det känns ju helt klart som ett rån, men så länge det är lagligt så drar jag gärna mitt strå i stacken och pröjsar 😏

Edit: Bara för att förtydliga, jag har Premium.

Redigerat av Slakteri
Postat

Läste i "denna tråden" att det finns folk som vill ha invites. Jag har 2 inbjudningar till övers om det är någon som vill ha?

Postat
Läste i "denna tråden" att det finns folk som vill ha invites. Jag har 2 inbjudningar till övers om det är någon som vill ha?

Jag har också invites till och från, så jag stället också upp så länge jag har. Skicka PM isf. 😏

Postat (redigerat)
Shit Claes det var otippat!

😏

här köps cd

inte heller så otippat kanske

Redigerat av Demonproducenten
Postat

Förlyssnar på gratis-Spotify. Gillar jag det köper jag 320kbps mp3 från cdon. Köpte gamla Jaki Graham - Set me Free igår. 30 spänn för en mp3!? Vad hände med nieånitti?

Ludde46 (oregistrerad)
Postat

Har inget spotify...men jag lyssnar på dr.dk..kan man stå ut med lite dansk musik ibland så är det helt ok

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.