Jump to content
Annons

Kvälls-rea på Musikbörsen i Stockholm


Recommended Posts

I morgon, torsdag, den 28 maj har Musikbörsen stor reautförsäljning i sina lokaler i Fruängen utanför Stockholm.

Upp till 75 % rabatt på 3000 prylar. Enligt Musikbörsen är det "Nordens största rea på musikinstrument någonsin".

Plats: Elsa Brändströms gata 52

Tid: Den 28 maj, kl 17-22

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
pme (oregistrerad)

"Upp till 75 % rabatt på 3000 prylar". I sann telia anda så betyder det väl att det är 75% på någon billigt pryl och 2% rabatt på 2999 prylar. Är musikbörsen och luthman samma sak idag? Eller ska man gissa att det är prylar från luthman katalogen som säljs ut?

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
"Upp till 75 % rabatt på 3000 prylar". I sann telia anda så betyder det väl att det är 75% på någon billigt pryl och 2% rabatt på 2999 prylar. Är musikbörsen och luthman samma sak idag? Eller ska man gissa att det är prylar från luthman katalogen som säljs ut?

Jo det är stor risk att det förhåller sig på det viset. Inget man skulle bli förvånad över i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jösses här har visst positivaklubben sitt årsmöte... 😄

Några guror med transportskador kan nog vara ett bargain för den mindre utseende fixerade rockern... brukar vara sånt som man vill lyfta ur lagren.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, någon tokrea verkade det inte vara. Jag var där och vände. Det var 300 m kö när jag kom dit vid tjugo i sex. Då hade dom som köat från kl fem fortfarande inte kommit in.

Sjukt mycket folk. Kom dit vid halv 5 och deppade över 150 pers framför men smålog ganska snart åt eländet till kö som växte på bakom..

Tokrea, jodå. Ett gäng Gibsons ned till en tredjedel av listpris är väl inte så illa pinkat. 5 strängset till gura för 100 spänn. Såg en Stomp I/O m Amplitube paketet för 1195..häpp! UAD-2 pack med närmare 70% rabatt såg jag också.

..och så åt jag korv, blev bjuden på godis och slutligen så snubblade jag och Suprapapa på varandra..vi köpte bl a varsitt IRF från SE Elecronics minsann 😛

Reflektionsfiltret från SE Electronics fick man för 500 (2095). Listpris i all ära..de ligger på typ 1050 hos tysken.

Redigerat av Gain
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Så nästa gång ett sånt här tillfälle dyker upp, och man givetvis har stålar då, är det lika bra ställa sig utanför redan klockan 12 för att försäkra sig vara först eller bland de första. Men dricka nån go pilsner i den långa väntan är inte att tänka på. Kan ju bli av med köplatsen om man måste springa iväg och släppa ut dyngprippsen. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Så nästa gång ett sånt här tillfälle dyker upp, och man givetvis har stålar då, är det lika bra ställa sig utanför redan klockan 12 för att försäkra sig vara först eller bland de första. Men dricka nån go pilsner i den långa väntan är inte att tänka på. Kan ju bli av med köplatsen om man måste springa iväg och släppa ut dyngprippsen. 😆

Hehe.. pratade med Gain via telefon om han såg nån som hade en sovsäck med sig i kön.. men det var bara .." herrejevvlar vilken kö hörru.." sen " uhmm.. är det inte suprapappa som står där? jooo.. det MÅSTE vara han.." sen "oj.. vilken kö som tornar upp sig här bakom.. hehe.. o då har jag bara stått här i 5 minuter.."

Skönt att man inte missade något väsentligt då..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...