MissDanceProducer (oregistrerad) Postat 26 maj 2009 Postat 26 maj 2009 Hallå! Är ny här på forumet,så får försöka presentera mig lite så gott jag kan 😄 Är en 24årig tjej som producerar Dance/handsup/Trance. Har hållit på med musiken i ca 5-6 år. Men ännu inte gjort något seriöst projekt, det kommer! 🤪 Finns det någon mer här som proddar sådan här musik ? 😄 hör av er! vore kul =)
DieHard (oregistrerad) Postat 26 maj 2009 Postat 26 maj 2009 Hej och välkommen. 🙂 Men vad är handsup? 😐 Aldrig hört talas om men en hand sup vet jag vad det är. 😄
Polder Postat 27 maj 2009 Postat 27 maj 2009 Välkommen! Posta gärna en demo i demo sektionen så lär du hitta några likasinnade!
jp80x0 Postat 1 juni 2009 Postat 1 juni 2009 Hej och välkommen 😄 Jag är inte begränsad till genrer utan kör allt ifrån new age till psy, det jag känner för helt enkelt. Min styrka (om jag har någon sådan), ligger dock i melodisk trance och deep house. Ska bli intressant att höra dina låtar sen 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.