Jump to content
Annons

ljudkort till 64-bit vista

Recommended Posts

Pearl (oregistrerad)
Postat

Hej! Ska köpa mig nytt ljudkort och Cubase nu. Mitt gamla ljudkort lexicon omega har krånglat med drivrutinerna på min nya dator som har 64-bit vista. Tänkte köpa Cubase essential 4 och ett tillhörande ljudkort. Några som har nått bra/billigt förslag som passar till cubase och mitt 64-bit vista?

Annons
Postat (redigerat)
Hej! Ska köpa mig nytt ljudkort och Cubase nu. Mitt gamla ljudkort lexicon omega har krånglat med drivrutinerna på min nya dator som har 64-bit vista. Tänkte köpa Cubase essential 4 och ett tillhörande ljudkort. Några som har nått bra/billigt förslag som passar till cubase och mitt 64-bit vista?

Hej!

Vad är billigt för dig? Jag kör Vista 64 med Sonar. Använder Edirol FA-66 vilket jag tycker fungerar bra. 😛

(För att gamla VST-plugins ska fungera bra har jag valt att köra med 32-bitars-versionen av Sonar)

Edit: Kolla även nitade trådar i ämnet, finns massa bra tips och resonemang där!

Redigerat av morka
Pearl (oregistrerad)
Postat

Ditt ljudkort ligger lite över min budget. Kan max kosta 2500-3000. Men gärna mindre.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.