Jump to content
Annons

Recommended Posts

maart (oregistrerad)
Postat
Alternativet är förstås att de skickar skiten till din styvfar...

Men då uppstår ett annat problem - det blir HAN som får garantin på alla grejerna juridiskt sett, eftersom hans namn blir på kvittot. Så även äganderätten.

Det är faktiskt inget problem att göra så hos Thomann. En gång la jag en order ihop med några klasskompisar för att dela fraktkostnaden (jaja... studenter...). Det var en som skulle köpa en elkontra för över 30.000kr så han fick lägga ordern. jag köpte en Behringer BCF2000 som inte fungerade som den skulle, men det var bara att maila och förklara att vi gjort en gemensam order. Jag hade ju ordernumret så det var inga problem. Det enda var att det var min kompis som fick ta emot paketet när det kom tillbaka.

Det är nog alltid Anton när det är svenska kunder verkar det som. Fast jag hade som du säger beställt förut.

Inte alltid, men oftast tror jag. En gång var det Edd Scott-Finnigan som fixade min order. Finns det inte två Anton där förresten?

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat
Inte alltid, men oftast tror jag. En gång var det Edd Scott-Finnigan som fixade min order. Finns det inte två Anton där förresten?

Alltid var han förutom sista gången jag beställde. Men om det finns två vet jag inte.

Postat

Jag fick göra samma sak när jag beställde från Thomann förra året. Det känns lite märkligt och tveksamt, reagerade som dig också. Men jag skickade iaf bilder på kortet till thomann, självklart täckte jag över vissa delar av siffrorna med hjälp av Photoshop 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.