MÄSTAREN Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Nog har du rätt alltid. Du mästaren och jag är dom enda som ser ljuset! Det är bara för att ni är en och samma person! 😛 Hmm... Farliga anklagelser du kommer med. Farliga. 😉 Ni är en och samma person, ni är en och samma person, ni är en och samma person.... .... Nää... inget händer. Varför farligt? Ajabaja Hackeman!! Nu ligger du risigt till! Ta av dig tomteluvan, vi alla vet att du är en tomte i alla fall! 😉
hackeman Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Nog har du rätt alltid. Du mästaren och jag är dom enda som ser ljuset! Det är bara för att ni är en och samma person! 😛 Hmm... Farliga anklagelser du kommer med. Farliga. 😉 Ni är en och samma person, ni är en och samma person, ni är en och samma person.... .... Nää... inget händer. Varför farligt? Ajabaja Hackeman!! Nu ligger du risigt till! Ta av dig tomteluvan, vi alla vet att du är en tomte i alla fall! 😉 Eller så kan du ju ta av dig ditt fejkade alias och modigt erkänna ditt "riktiga" alias..
Kringlan Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 (redigerat) 😉 jag sa bara att anklagelserna var farliga! (inte att det nödvändigtvis skulle hända nåt) [edit] jag kräver att få vara det riktiga aliaset 😉 Redigerat 9 december 2004 av Kringlan
hackeman Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 😉 jag sa bara att anklagelserna var farliga! (inte att det nödvändigtvis skulle hända nåt) [edit] jag kräver att få vara det riktiga aliaset 😛 Äsch då. 😉 😛
MÄSTAREN Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Eller så kan du ju ta av dig ditt fejkade alias och modigt erkänna ditt "riktiga" alias.. Ånej, jag blev påkommen nu!
Kringlan Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 För er som inte begriper min ironi jag är varken Mästaren eller han erik. vill bara ha det klart innan folk på allvar börjar tro det 😉
Fredster Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 (redigerat) För er som inte begriper min ironi jag är varken Mästaren eller han erik. vill bara ha det klart innan folk på allvar börjar tro det 😉 Du skulle aldrig kunna bli MÄSTAREN! 😉 han e ju lite skum...... Redigerat 9 december 2004 av Fredster
insolitus Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 (redigerat) Öhm? Erik har du haft en dålig barndom eller har du varit registrerad här tidigare och fått en låt dissad eller vad? Nä föresten, bry dig inte om att svara. Jag kan inte tänka mig att du är nån verklig person, för så ont om social kompetens vet jag ingen som har. Och eftersom du inte finns så kan man ju inte få nåt vettigt svar. EDIT: Föresten, Erik, sa inte du att du skulle dra från det här forumet nån gång i nån post? Redigerat 9 december 2004 av insolitus
SERO Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Ta och skippa den här tråden nu för f*n! Leder ingen vart! BORT!
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 (redigerat) jag tycker så här i detta och hänvisar till en tråd jag startade idag, ni får givetvis tycka vad ni vill men borde vi inte alla enas om detta??? https://www.studio.se/index.php?showtopic=6514&hl= ha det väl alla och skål på er Redigerat 9 december 2004 av Lasse Mongo
Einar Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Var snäll mot karlen, han har ju rätt att leva han med!
Erik Hofstein (oregistrerad) Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Ni spekulerar jag är jag. Dessutom sluta lägga ner tid på era tramsigheter, låt oss var vänner.
Kringlan Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Hur ska jag kunnda veta att du är du egentligen?... Tro inte att du vet något för det gör du inte. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.