Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jomen hejsan 🙂

Har hĂ€ngt hĂ€r ett tag (se <--- för exakt tid) men jag tĂ€nkt att man kanske sku fĂ„ ett vĂ€lkomnande eller nĂ„t i den stilen. Sku iallafall va trevligt 😄

Jag Àr som sagt sexton, blir sjutton i december.

Bor mitt ute pĂ„ landet i en hyfsat stor herrgĂ„rd dĂ€r morsan driver ett Bed and Breakfast (Brakfest snarare, ni sku se frukosten gĂ€sterna fĂ„r 😼 ).

Är precis utexaminerad frĂ„n musiklinjen pĂ„ Ålands folkhögskola, sĂ„ nu sitter jag bara i mitt rum och pluggar musikteori och skriver lĂ„tar samt försöker fĂ„ dom inspelade.

Spelar trummor mellan kl 13 o 15 dĂ„ det Ă€r stĂ€dtid och inga gĂ€ster fĂ„r vara inne (ingen som störs förutom stĂ€derskan 😉 )

Annars sÄ spelar jag bas, gitarr, sax och sitter och plinkar pÄ pianot och försöker lÀra mig.

FĂ„r eventuellt lĂ„na en fiol av en död ingift slĂ€kting, sĂ„ jag har att göra i sommar 🙂

Just nu Àr jag inne i en jazz-fas efter att vÄr lÀrare (Fredrik Erlandsson, kanske nÄn som kÀnner honom? En riktig jÀvel pÄ trumpet) tog med hela klassen pÄ Glenn miller Café i Stockholm nÀr vi var pÄ klassresa för pengarna vi hade giggat ihop, och det var bland det frÀnaste jag vart med om, sÄ nu sitter jag o rÄpluggar jazz.

Helst ska det vara riktigt snabb och galen frijazz, sĂ„ jĂ€kla skönt att lira pĂ„ sax 😉😄

MusikmÀssigt Àr tar jag vÀl vad jag Àr sugen pÄ; hÀmtar inspiration och influeras av allt jag hör i princip, det finns ju alltid nÄt bra i de flesta genrer. Jag har skrivit allt frÄn hardcore-techno till strÄkkvart via riktigt tung math metal (tÀnk meshuggah) och reggae.

jo men jo, det var vÀl det det.

Ă€r det nĂ„t sĂ„ kan ni ju alltid frĂ„ga 🙂

Annons
Postat

VĂ€lkommen hit LinusDD! 🙂

Man kanske ska bege sig till "brakfest" nĂ„n gĂ„ng dĂ„. Kul Ă„ trevlig presentation Ă„ fortsĂ€tt ha kul med lĂ„t Ă„ mixsnickrandet! 🙂 Bra att du spelar flera instrument.

Kör i vind!

GIGAN (oregistrerad)
Postat

Hej Linus DD!

VĂ€lkommen:D

En sĂ„ vacker skĂ€rgĂ„rd, som den ÅlĂ€ndska,

kan sÀkert inspirera till vacker musik!

GIGAN

Postat
Hej och vÀlkommen!

Landet rockar. Lyssnar gÀrna sen nÀr du fÄr nÄt inspelat!

/Lax

Jah; inget som (den ÄlÀndska) landsbygden!

inga tanter som klagar pÄ muller och lÄnga trevliga vÀgar att ta avkopplande turer pÄ

VĂ€lkommen hit LinusDD! 🙂

Man kanske ska bege sig till "brakfest" nĂ„n gĂ„ng dĂ„. Kul Ă„ trevlig presentation Ă„ fortsĂ€tt ha kul med lĂ„t Ă„ mixsnickrandet! 🙂 Bra att du spelar flera instrument.

Kör i vind!

Kom ihĂ„g Saltvik Bed&Breakfast nĂ€sta gĂ„ng du tar familjen pĂ„ cykelsemester till vĂ„r lilla holme 😼

BĂ€ttre hittar du inte 🙂http://www.visitaland.com/se/saltvik_B_&_B

Hej Linus DD!

VĂ€lkommen:D

En sĂ„ vacker skĂ€rgĂ„rd, som den ÅlĂ€ndska,

kan sÀkert inspirera till vacker musik!

GIGAN

Jadu! Det hĂ€nder att man tar sig en dagstur eller tvĂ„ pĂ„ MC:n till de yttre kobbarna dĂ„ och dĂ„ 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.