LinusDD Postat 25 maj 2009 Postat 25 maj 2009 jomen hejsan đ Har hĂ€ngt hĂ€r ett tag (se <--- för exakt tid) men jag tĂ€nkt att man kanske sku fĂ„ ett vĂ€lkomnande eller nĂ„t i den stilen. Sku iallafall va trevligt đ Jag Ă€r som sagt sexton, blir sjutton i december. Bor mitt ute pĂ„ landet i en hyfsat stor herrgĂ„rd dĂ€r morsan driver ett Bed and Breakfast (Brakfest snarare, ni sku se frukosten gĂ€sterna fĂ„r đź ). Ăr precis utexaminerad frĂ„n musiklinjen pĂ„ Ă lands folkhögskola, sĂ„ nu sitter jag bara i mitt rum och pluggar musikteori och skriver lĂ„tar samt försöker fĂ„ dom inspelade. Spelar trummor mellan kl 13 o 15 dĂ„ det Ă€r stĂ€dtid och inga gĂ€ster fĂ„r vara inne (ingen som störs förutom stĂ€derskan đ ) Annars sĂ„ spelar jag bas, gitarr, sax och sitter och plinkar pĂ„ pianot och försöker lĂ€ra mig. FĂ„r eventuellt lĂ„na en fiol av en död ingift slĂ€kting, sĂ„ jag har att göra i sommar đ Just nu Ă€r jag inne i en jazz-fas efter att vĂ„r lĂ€rare (Fredrik Erlandsson, kanske nĂ„n som kĂ€nner honom? En riktig jĂ€vel pĂ„ trumpet) tog med hela klassen pĂ„ Glenn miller CafĂ© i Stockholm nĂ€r vi var pĂ„ klassresa för pengarna vi hade giggat ihop, och det var bland det frĂ€naste jag vart med om, sĂ„ nu sitter jag o rĂ„pluggar jazz. Helst ska det vara riktigt snabb och galen frijazz, sĂ„ jĂ€kla skönt att lira pĂ„ sax đđ MusikmĂ€ssigt Ă€r tar jag vĂ€l vad jag Ă€r sugen pĂ„; hĂ€mtar inspiration och influeras av allt jag hör i princip, det finns ju alltid nĂ„t bra i de flesta genrer. Jag har skrivit allt frĂ„n hardcore-techno till strĂ„kkvart via riktigt tung math metal (tĂ€nk meshuggah) och reggae. jo men jo, det var vĂ€l det det. Ă€r det nĂ„t sĂ„ kan ni ju alltid frĂ„ga đ
laxlaxlax Postat 25 maj 2009 Postat 25 maj 2009 Hej och vÀlkommen! Landet rockar. Lyssnar gÀrna sen nÀr du fÄr nÄt inspelat! /Lax
slejnard Postat 25 maj 2009 Postat 25 maj 2009 VĂ€lkommen hit LinusDD! đ Man kanske ska bege sig till "brakfest" nĂ„n gĂ„ng dĂ„. Kul Ă„ trevlig presentation Ă„ fortsĂ€tt ha kul med lĂ„t Ă„ mixsnickrandet! đ Bra att du spelar flera instrument. Kör i vind!
GIGAN (oregistrerad) Postat 25 maj 2009 Postat 25 maj 2009 Hej Linus DD! VÀlkommen:D En sÄ vacker skÀrgÄrd, som den à lÀndska, kan sÀkert inspirera till vacker musik! GIGAN
LinusDD Postat 25 maj 2009 TrĂ„dstartare Postat 25 maj 2009 Hej och vĂ€lkommen! Landet rockar. Lyssnar gĂ€rna sen nĂ€r du fĂ„r nĂ„t inspelat! /Lax Jah; inget som (den Ă„lĂ€ndska) landsbygden! inga tanter som klagar pĂ„ muller och lĂ„nga trevliga vĂ€gar att ta avkopplande turer pĂ„ VĂ€lkommen hit LinusDD! đ Man kanske ska bege sig till "brakfest" nĂ„n gĂ„ng dĂ„. Kul Ă„ trevlig presentation Ă„ fortsĂ€tt ha kul med lĂ„t Ă„ mixsnickrandet! đ Bra att du spelar flera instrument. Kör i vind! Kom ihĂ„g Saltvik Bed&Breakfast nĂ€sta gĂ„ng du tar familjen pĂ„ cykelsemester till vĂ„r lilla holme đź BĂ€ttre hittar du inte đhttp://www.visitaland.com/se/saltvik_B_&_B Hej Linus DD! VĂ€lkommen:D En sĂ„ vacker skĂ€rgĂ„rd, som den Ă lĂ€ndska, kan sĂ€kert inspirera till vacker musik! GIGAN Jadu! Det hĂ€nder att man tar sig en dagstur eller tvĂ„ pĂ„ MC:n till de yttre kobbarna dĂ„ och dĂ„ đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.