Jump to content
Annons

Logic 7

anarkisten1 (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Jag har ju hur mycket kartonger som helst med logic program men använder ju givetvis bara ett och det är 8:an. Nu är frågan får man sälja dom gamla versionerna utan xskeyn, jag menar det kan ju vara intressant för folk som av olika anledningar (tex inbrott) blivit av med sina manualer och skivor. Nån som vet och hur mycket ska man ta betalt i så fall.

Tacksam för svar.

Annons
Postat

Klart du får sälja det, men varför skulle nån vilja köpa program utan nyckel? Har man blivit av med programskivor är det ju inga problem att tanka ner programmet från nätet.

Men du kan ju alltid försöka kränga manualerna och skivorna för en tjuga eller så.

Postat

En tjuga jo jag tackar 😆 . Det tar ju en jävla tid att tanka hem allt det där, måste ju vara smidigare att ha skivorna och bara ta hem uppdateringarna.

Postat
Det behövs ingen Xskey till åttan så varför spara den.

Ska du sälja sjuan får du göra det komplett annars tror jag ingen är intereserad av att köpa.

Om man har köpt en uppgradering till 8:an behövs nyckeln vid installationen.

Postat

Jäpp det är som emil säger och iom det så har jag en kartong med manualer och cd skivor som står och skräpar.

Min xskey köpte jag begagnad på ebay från canada, så i mitt fall dvs om jag hade valt att stanna på 7:an så hade ju en sån här deal varit perfekt. Det kan ju inte vara unikt på nåt sätt, klart som sjutton att det finns fler världen över som letar olika lösningar för att skaffa logic billigt. Bor man i sverige och slipper frakt för manualerna från långtbortistan och kan köpa dom hemma så varför inte.

Sen finns ju alla andra tänkbara orsaker till varför man har sumpat sina manualer och eller skivor typ som sagt innan inbrott, brand, glömt dom nånstans, hunden ätit up dom etc in i det oändliga.

Har föresten ett Logic Audio Big Box oxå för både mac och pc, uppgraderingsbart till senaste via logic express som man kan få köpa för 500 spänn ex frakt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.