Memphis Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 (redigerat) Halloj! Kan ju vara intressant att se. 🙂 Och även lite vad ni gjort innan. Okej, jag först: Jobbar med att skiva lax... ☺️😎 Dock på en fin resturang. Varit truckförare på bilfabrik innan. Läste tekniskt på gymnasiet och skall efter sommaren fortsätta studera till Civilingenjör i Maskinteknik på 5 år. 🙂 /M Redigerat 21 maj 2009 av Memphis
Overkill Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Jag går i trean på gymnasiet så jag tar studenten fredag om två veckor. ☺️ Har sökt politices kandidatprogram (dvs politik) i Uppsala till hösten, så det är vad jag tänkt uppehålla mig med de kommande tre åren.
Hellpig Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Jobbar med IT på ett av Sveriges största företag. Trivs riktigt bra där men håller ett öga öppet för nya öppningar, jag har svårt för att nöja mig med det jag har...
Micke H Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Jag jobbar som webbdesigner/programmerare på ett företag som heter Web Express.
Fidden Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 jag är en lodis och brukar jamma loss utanför hemköp med mitt munspel. siktar dock på en karriär som diskpojke.
Valle Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Kontorsråtta ca 08.00 — ca 16.30, där efter certifierad P.I.T.A. resten av dygnet, särskilt här på forumet. Fick nyligen erbjudandet att coacha Tommy Thayer och planka och återge en massa solon åt honom inför hans kommande turné med sitt band (han pallar inte själv längre). Jag tackade nej på grund av tidsbrist, men hänvisade till Hellpig som ändå gör jobbet bättre än någon annan. Hellpig, har du fått mail från Palle ännu?
slejnard Postat 23 maj 2009 Postat 23 maj 2009 Jag jobbar på Sveriges största studieförbund som musiker, arrangör, cirkelledare, inspiratör och allt möjligt som har med musik och kultur att göra. Ett drömjobb och väldigt varierande. 🙂 Inget 9-5 jobb iaf men det gör inget så länge man trivs... Valle: Har Tommy Thayer så totalt gått in i rollen som Ace? 😛
Valle Postat 23 maj 2009 Postat 23 maj 2009 Valle: Har Tommy Thayer så totalt gått in i rollen som Ace? 😄 Ja, han tror numera att Frehley är Tommy Thayer.
Memphis Postat 23 maj 2009 Trådstartare Postat 23 maj 2009 (redigerat) Fidden, det var lagom seriöst eller? 😄 Slejnard, låter kul! Trodde du jobbade på Lövbergs Lila eller liknande med tanke på dina kaffe-kunskaper. 😛 Valle, Certifierad P.I.T.A.. 😆 Redigerat 23 maj 2009 av Memphis
Fidden Postat 23 maj 2009 Postat 23 maj 2009 Fidden, det var lagom seriöst eller? 😛 det var faktiskt ganska nära verkligheten 😆
debatt Postat 23 maj 2009 Postat 23 maj 2009 (redigerat) Vad är certifierad PITA? Är det en kebabbagare? Redigerat 23 maj 2009 av debatt
Memphis Postat 23 maj 2009 Trådstartare Postat 23 maj 2009 P.I.T.A = Pain In The Ass 🙂 Fidden, okej, jag tror dig.
Pazo Postat 24 maj 2009 Postat 24 maj 2009 Pluggar Civilingenjör i Miljö & vattenteknik! Innan dess gick jag två år Teknisk Fysik å innan dess gick jag natur på gymnasiet 🤪
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.