Jump to content
Annons

Vad pysslar du med till yrke?/Vad pluggar du?


Memphis

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Halloj! Kan ju vara intressant att se. 🙂 Och även lite vad ni gjort innan. Okej, jag först:

Jobbar med att skiva lax... ☺️😎 Dock på en fin resturang.

Varit truckförare på bilfabrik innan. Läste tekniskt på gymnasiet och skall efter sommaren fortsätta studera till Civilingenjör i Maskinteknik på 5 år. 🙂

/M

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag går i trean på gymnasiet så jag tar studenten fredag om två veckor. ☺️ Har sökt politices kandidatprogram (dvs politik) i Uppsala till hösten, så det är vad jag tänkt uppehålla mig med de kommande tre åren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar med IT på ett av Sveriges största företag. Trivs riktigt bra där men håller ett öga öppet för nya öppningar, jag har svårt för att nöja mig med det jag har...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kontorsråtta ca 08.00 — ca 16.30, där efter certifierad P.I.T.A. resten av dygnet, särskilt här på forumet.

Fick nyligen erbjudandet att coacha Tommy Thayer och planka och återge en massa solon åt honom inför hans kommande turné med sitt band (han pallar inte själv längre). Jag tackade nej på grund av tidsbrist, men hänvisade till Hellpig som ändå gör jobbet bättre än någon annan.

Hellpig, har du fått mail från Palle ännu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag jobbar på Sveriges största studieförbund som musiker, arrangör, cirkelledare, inspiratör och allt möjligt som har med musik och kultur att göra. Ett drömjobb och väldigt varierande. 🙂 Inget 9-5 jobb iaf men det gör inget så länge man trivs...

Valle: Har Tommy Thayer så totalt gått in i rollen som Ace? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fidden, det var lagom seriöst eller? 😄

Slejnard, låter kul! Trodde du jobbade på Lövbergs Lila eller liknande med tanke på dina kaffe-kunskaper. 😛

Valle, Certifierad P.I.T.A.. 😆

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...