Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 vad säger man, ser ju nästan ut så ändå! hej tomtegubbar, schkål i glasen!
osiris Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Blir det en krans av blommor till midsommar då? Och kanske lite smink som en häxa på väg till blåkulla vid påsk? 😕
L.C Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 (redigerat) Stämmer Neko. Sverige är inte USA. Men angående Luva... Vänta bara tills jag slutat jobba och kommit hem. 😠😕 Redigerat 9 december 2004 av L.C
Kringlan Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 och kulor i grenen.... Hörredu! Nu tar vi det lite lugnt va? 😕 För att bättra på julstämningen lite: Klas julsaga man vill ju gråta alltså.. Så vackert. En gång gav jag ett ciggpaket till en gammal tant. hmm. Annars brukar jag när det är lite varmare ge mig ut med gittaren i sverige och spela ihop lite pengar själv. Angående jul-sjukan har jag inte drabbats av den än.
hackeman Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Stämmer Neko. Sverige är inte USA. Men angående Luva... Vänta bara tills jag slutat jobba och kommit hem. 😛😉 Använder du och din flickvän fortfarande luva? 😉
Einar Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Saaatan har nån sett min toblerone era morsgrisar? Har nu också blivit smittad verkar det... 😲 Det blir ju i varje fall lite varmare...
insolitus Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Påminner mig om den gamla gåtan: - Varför kan man inte ha sex på julafton? - ???? - För att kulorna hänger i granen och staken står i fönstret. hrm /Daniel Haha! Julhumor, det uppskattas! 😆
Jazzman Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Min avatar funkar kanske med ett skägg, men inte luva. äh
Håkan Ekberg Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Visste ni att jag brukar agera julgran på julaftonen? Står där i hörnet med julstjärnan på toppen och kulor i grenen.... Mvh/ Julgrahn 😏 Påminner mig om den gamla gåtan: - Varför kan man inte ha sex på julafton? - ???? - För att kulorna hänger i granen och staken står i fönstret. hrm /Daniel Och fisken ligger i blöt 😉 Håkan
Erik Hofstein (oregistrerad) Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Jag gillar inte alls tomtar, de är töntiga, men det helt ok för människor att använda tomtar som avatarer om de känner sig bättre av det. Man får bjuda på det, jag försöker alltid var ödmjuk och låta folk hålla sig med det som gör dem glada.
Einar Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Fantastiskt Erik! 😆 Verkligen storsint och ödmjukt av dig! Du kanske är Jesus himself? 😄
hackeman Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Jag gillar inte alls tomtar, de är töntiga, men det helt ok för människor att använda tomtar som avatarer om de känner sig bättre av det. Man får bjuda på det, jag försöker alltid var ödmjuk och låta folk hålla sig med det som gör dem glada. Gratulerar, du är ganska svårgreppad. Svårt och veta om du spelar eller är sån här på riktigt.
brojd Postat 10 december 2004 Trådstartare Postat 10 december 2004 räkna med oss Har "röda mul och klövsjukan" spritt sig till forumet nu också? 😄
dbd Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Jag gillar inte heller tomtar. Muskulösa, svettiga brandmän är däremot en annan femma!!
hackeman Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 😕 Grahn... varför har du ingen avatar längre? Vart tog din Jul-Grahn vägen? 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.