Jump to content
Annons

Billigt


Erik Hofstein (oregistrerad)

Recommended Posts

Ingen tysk butik kan konkurrera att jag kan gå in en butik och låna en sak och ta hem o pröva..

Och ingen svensk butik kan konkurrera med t.ex. thomann i att man med största sannorlikhet får en vara som ingen annan har haft hemma och pillat på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 65
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Erik Hofstein (oregistrerad)
Och ingen svensk butik kan konkurrera med t.ex. thomann i att man med största sannorlikhet får en vara som ingen annan har haft hemma och pillat på.

Så du menar att det korkat att kunna prova grejer 😳😱😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

ChrisSnyder (oregistrerad)

Jag handlat för mer än 400 tusen från Thomann, och har fått bättre service därifrån än vad jag fått i någon svensk butik någonsin tidigare. Dom budade ut en stämnyckel till trummor som dom hade glömt i en sändning, budet kostade säkert 20ggr mer än nyckeln. En sån service hade jag inte fått i sverige om jag så bodde ovanför butiken i fråga...

Jag stöttar gärna mitt land när det stöttar mig ... har inte hänt än så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Microlab (oregistrerad)
Nä, ska ni handla från Tyskland kan ni lika gärna flytta dit.

🙂

Din kostcirkel är fylld av svenskproducerad mat och det är ta mig fan nästan omöjligt att få tag i ett riktigt bra rödvin. :rolleyes:

Det finns gott om bra viner på Systembolaget. Jag åker inte till Tyskland för att köpa alkohol (det finns ju de som gör det).

Att jag handlar i Sverige betyder inte att jag bara handlar svensktillverkat.

//Det kommer snart en svensk Whisky (!)//

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...