DrivKraft Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 God afton! I tisdags upplevde jag nöjet i att se Jean Michel Jarre på scen, i Skandinavium. Jag är ingen fanatiker men gillar hans musik. Kan bara namnen på ett fåtal låtar. (förutom alla Oxygen då) Någon som kan ge mig namnet på intro/outro-låten? Tacksam för svar! Peace...
Twilight_Zound Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 Är fanatiker men den versionen känner jag inte igen... Å andra sidan kan man höra två till synes helt olika låtar, när de defacto är samma...
Björn Olsberg Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 Det är från skivan Revolutions, och du lyssnar på Industrial Revolution part 2. 😆
DrivKraft Postat 16 maj 2009 Trådstartare Postat 16 maj 2009 Det är från skivan Revolutions, och du lyssnar på Industrial Revolution part 2. 🙂 Man tackar ödmjukt för den utförliga informationen! 🙂 Ingen skiva kan dock återspegla hela upplevelsen i att se Jean Michel med sin Keytar på scen. Genom en rökridå av laser(?), steg han fram och verkade spela med hela sin kropp, som besatt, ylandes. En unik upplevelse! Peace...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.