Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå alla glada.

Jag blir tokig!

Varför fungerar det inte att köra iTunes på Digi 002 i Windows? Har installerat både ASIO och Wave drivarna... Mediaplayer funkar.. winamp likaså... Quicktime och iTunes funkar inte... inte Wavelab heller. Logic däremot funkar jättebra.

Är det helt enkelt så att Apple och Steinberg har varit lite snåla i programeringen? Men jag menar, Steinberg uppfann ju ASIO..(?).. so waz up liksom? :/

Stay Cool.

/jayko.

Annons
Postat

Det skall funka i Wave lab. Det har det gjort för mig i alla fall. Hhar dock för mig att det var lite jobbigt att ställa in. Däremot är det långt ifrån alla program som stödjer digis wave drivers skulle inte förvåna mig om I-tunes är ett av dem.

Postat (redigerat)

Har samma problem själv...jag tror att ITunes väljar det inbyggda ljudkortet. ITunes funkar dock på Mac med M-box och 001an kan väl nämna att jag också försökt med allt, t ex kolla i inställningar om man kan ändra ljudkort, avaktivera datorns ljudkort m.m ...jag blir också något grinig då jag tycker att ITunes är överlägset det bästa musikspelarprorammet. Men man får väl nöja simed mediaspelaren i studion...

Redigerat av ostkaka

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.