Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej alla! Jag behöver hjälp från hemmabyggare som fattar det här med musiksaker...

Jag har nylige flyttat ihop med tjejen och musikgrejerna får inte ta för stor plats (det är visst fult med sladdar??)

Jag har en M-Audio Keystation 49e som helt enkelt inte får plats på skrivbordet, nu har jag en förhoppning om att kunna fästa denna klaviatur under själva skrivbordet och skjuta ut den vid behov precis som man gör med tangentbord på klassiska "data-bord".... Har någon en vettig lösning på detta? Det vore ett stort plus om man kunde skicka in själva klaviaturen en bra bit in under bordet så att man får plats med benen utan problem.

Jag antar att jag inte är den enda som velat ha en klaviatur fäst under ett bord så nån form av svar vore kanon då jag kollat en del olika möbelvaruhus utan resultat.

Tacksam för all hjälp.

PEACE!

(just det... Mitt skrivbord har inga inre sidoväggar, bara 4 ben i metall som man inte kan fästa nåt på...)

Redigerat av Stenman
Annons
Postat

Du har själv besvarat frågan, köp ett skensystem till utdragbart tangentbord, och sätt bara en längre hylla, och eftersom det lär behövas, distanser mellan bänkskivan och skenorna.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.