Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HEj!

Satt och grejade lite med datan när helt plötsligt monitorerna la av, lampan slocknade och jag provade att byta sladd och olika kontakter, men hände ingenting. Tog ut säkringen men vet ej om den var kass men ska köpa ny utifall att. Kan det vara något annat fel om inte säkringen hjälper?

Tacksam för svar

Mvh Andreas

Annons
Postat (redigerat)

Låter som säkring, annars är det nog bara att lämna in på reparation (om du har garanti, annars är det nog knappt värt det).

EDIT: Stava...

Redigerat av Gilbert
Postat (redigerat)
Låter som säkring, annars är det nog bara att lämna in på reparation (mo du har garanti, annars är det nog knappt värt det).

Ok !

Tack för svaret, Får hoppas det är säkringen

Måste även tillägga att det finns en röd knapp på baksidan som jag kom när den var på, det var efter jag tryckte på knappen som högtalarn la av, Det står AC-Select och den står på 230.

Idiotiskt av mig, jagt vet men gjort är gjort, så hoppas inte något annat gott sönder.

När jag tog ut säkringen så var den inte av men såg lite mörk ut

Redigerat av drjohanzon

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.