Orient Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Jag har precis reggat mig och tänkte hälsa på er alla och samtidigt berätta lite om mig själv. Jag har sysslat med med musik ganska länge och har alltid varit öppen för musikstilar, från kurdisk folkmusik till typ dödsmetall 😆 Jag jobbar i Emagic logic (om nån har frågor). Söker för övrigt musiker och jobba med i stockholm (nyinflyttad). vi hörs
Polder Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Bor ej i stockholm! Men vill du få tips o ideer kan man alltid ha lite utväxling 😆 Välkommen!
brojd Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Hoj och Välkommen! Kurdisk folk och dödsmetall, vore kul att höra dessa 2 musikstilar mötas.
Polder Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Kurdisk folk och dödsmetall, vore kul att höra dessa 2 musikstilar mötas. Det blir nog fint... haha fast jag tror aldrig att det kommer göra det... tänk på religionen 🙂
Rapid Wanker Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Välkommen! Det är alltid kul med nya influenser 🙂
osiris Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Välkommen! Hoppas du ska trivas både här i stan och här på forumet =)
Mattias M (oregistrerad) Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Välkommen! Vi har saknat kurdisk folkmetal här på forumet 🙂 Hoppas du ska trivas...
android Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Hejhej! Har du en massa roliga orientaliska instrument också, som du kan sampla åt oss?? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.