Jaxon Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Tjena, Sitter och redigerar i Pro Tools LE på min mac idag. Söker dock ett komplement där jag kan göra snabbare saker, t ex spra om i andra format. Klippa snabbt och enkelt. Gärna innehållande några enkla effekter. Jag tänker mig ett program som är likt mitt gamla favoritprogram Cool Edit/Adobe audition. Där man inte behöver lägga massa minuter för att få igång projektet etc. Någon som har bra förslag? Allt gott!
Utan Namn Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Tjena, Sitter och redigerar i Pro Tools LE på min mac idag. Söker dock ett komplement där jag kan göra snabbare saker, t ex spra om i andra format. Klippa snabbt och enkelt. Gärna innehållande några enkla effekter. Jag tänker mig ett program som är likt mitt gamla favoritprogram Cool Edit/Adobe audition. Där man inte behöver lägga massa minuter för att få igång projektet etc. Någon som har bra förslag? Allt gott! Prova Fission. Nog det du letar efter. Google and you will find! 😏
Linus Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Är multitrack ett måste? Annars är Sound Studio en enkel och smidig redigerare. Sedan finns Wave Editor och Peak.
Jaxon Postat 13 maj 2009 Trådstartare Postat 13 maj 2009 Tack för svaren. Gillade enkelheten i Fission. Däremot saknar jag att det verkar vara svårt att jobba i flera spår i samtliga program. Eller har jag fel? / Jacob
Björn Olsberg Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Audacity? Hanterar flera kanaler, flera format, har enkla effekter och är gratis.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.