Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej ni som har eller funderar på Retro Pak till Addictive drums!

Vad tycker ni om det egentligen? Är det värt att investera eller kan man ratta fram snarlikt de ljuden med hjälp av ursprungskitet?

Är det svårt att installera?

Märkligt nog tycker jag att EZ låter bättre än Add drums rent generellt, men har läst att EZ inte ger utrymme för ändringar, att effekterna redan ligger med där s.a.s och därav ljudet det levererar (som jag gillar). Hos Add drums bestämmer man själv. Så det får bli Add drums. Är väl så bra på rattar.

Listpris Retro Pak 1295 kr.

Listpris Add drums 2150 kr.

Inalles 3445 kr.

Många säljer Retro Pak för 995 kr dock och de flesta tar 1995 kr för Add drums.

Sedan finns det ju de som säljer i bundle, men billigare än 2895kr har jag inte sett i Sverige.

Har ni?

I England finns en butik som tar 2400 kr, men de har inte inne den å andra sidan... Bra försäljningsknep?

🤪

//:debatt

Redigerat av debatt
Annons
Postat

Lsitpris på AD är 2150:- men säljs oftast för 1995:- som du säger.

Bundlen ska vara sänkt till 2795:- nu. Be butikerna kontakta distributören EM Nordic om något är oklart där!

Retro är fätt! Men lyssna inte på mig, jag är sannolikt partisk i frågan 🤪

/L

Postat
Lsitpris på AD är 2150:- men säljs oftast för 1995:- som du säger.

Bundlen ska vara sänkt till 2795:- nu. Be butikerna kontakta distributören EM Nordic om något är oklart där!

Retro är fätt! Men lyssna inte på mig, jag är sannolikt partisk i frågan 😕

/L

Tack! Att bundlen bara kostar 2795 kr är mycket bra och det var förvånande. En del tar ju runt 3100 kr har jag sett t.o.m.

EM Nordic var det ja. Tack igen!

Egentligen var ju denna fråga, ja hela denna tråden faktiskt, lite ledande...

😉

Postat

Om du är ute efter ett retrosound kan det nog vara värt pengarna. Jag har det inte, tveksam om jag behöver det.

Postat (redigerat)

Lustigt nog tar ingen butik 2795 kr, vad jag sett... Ännu.

Samtidigt är det ju så att knappast någon kan erbjuda denna bundle, verkar vara slut "överallt".

Redigerat av debatt
Postat

Listpris var 2895:- fram till för nån vecka sen, nu ska det vara 2795:-. Kanske inte riktigt slagit igenom överallt.

Sen är det iofs upp till butikerna själva att bestämma pris.

Skumt att det är slut, vilka affärer har du kollat med..? Jag kan kanske rycka i lite trådar 😏

/L

Postat
Listpris var 2895:- fram till för nån vecka sen, nu ska det vara 2795:-. Kanske inte riktigt slagit igenom överallt.

Sen är det iofs upp till butikerna själva att bestämma pris.

Skumt att det är slut, vilka affärer har du kollat med..? Jag kan kanske rycka i lite trådar 😆

/L

Jam, 2895 kr och de kallar det REA.

Hos 4Sound och MusikBörsen finns den inte ens, om man går efter webbsidorna där.

DieHard (oregistrerad)
Postat

Men om du går till butikerna, eller åtminstone ringer, borde den säkert finnas inne.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.