Jump to content
Annons

Två nya släpp från Bevlar!


Lindeberg

Recommended Posts

Nu finns två nya singlar att hämta på Bevlar!

Nattvaktaren - Lamb's Bread S12

Nattvaktarens nya släpp 'Lamb's Bread' är inte bara knarkig och riktigt svängig, på singeln ligger även något av det bästa vi lagt upp på Bevlar; Rasmus grymma breaksremix, som drar lite åt trance-hållet. Ni kommer att gilla den, lovar! 😛

Undertecknad bidrar också med en remix.

Originalet har figurerat på som demo här på forumet: tråden

S12.jpg

Mike McGuire - A Very Small Plant Remixed S11

Mike McGuires debut-ep släppte vi förra månaden, nu kommer remixarna av 'A Very Small Plant In A Very Small Room'.

Doubleheader och Nattvaktaren tolkar = svepande dubbig ambient respektive puttriga breaks.

S11.jpg

Gå och ladda nu då, kostar gratis! 😄

Självklart är jag sugen på att höra vad ni tycker om släppen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
jappe (oregistrerad)

Så här kände jag när jag lyssnade igenom de olika versionerna:

Nattvaktaren: Lamb's Bread original: Tilltalande, sköna ljud, Väldigt skönt torr emellanåt och plötsligt låter det dub...härligt. Gillar denna mycket.

DumbDan remix "Lamb's Bread": Mer ljud/tätare än originalet. Skön på ett annat sätt än originalet.Svänger riktigt härligt.

Rasmus remix "Lamb's Bread": Bra.

"A very small plant..." Double header remix: suggestiv, drömskt skön

"A very small plant..." Nattvaktaren remix: hypnotiskt suggestiv

"A very small plant..." Originalversionen: Mystisk och Mysigt plink-plonkig med spralliga harmonier.

Köpemusik.

Mer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jappe: Verkligen roligt att höra att du gillar grejerna. Kommentarer av den sorten värmer, stort tack! 😆

Själv är jag bara otroligt nöjd med att ha lyckats tjata till mig alla bra låtar av folk som vanligtvis tar betalt för dylikt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...