heavyhans (oregistrerad) Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Vilken dator hade ni valt om det stod mellan en laptop med en AMD 64 3400+ processor eller en laptop med en Pentium M 1,8 GHz processor? Tillverkaren (Fujitsu-Siemens) och resten av innehållet är det samma, 512 i RAM, 60 GB HD,ATI Radeon 9700 128 MB grafik, 15,4" Widescreen skärm, DVD brännare Double layer, 1 st firewire, 3st USB 2.0. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 (redigerat) Pentium M alla gånger. Sägs ju att den motsvarar det dubbla i Ghz jämfört med andra, mer troligt är väl att man kan plussa på 1 Ghz. Men den är otroligt tyst! Edit: förutsätter att du skall använda den för musikbruk Redigerat 7 december 2004 av Mannex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesper (oregistrerad) Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Beror väl lite p åvad du ska använda datorn till. AMD är väl kända för bättre prestanda om man spelar mycket, men själv har jag alltid kört pentium. ANtar också att du inte ska spela så mycket på en laptop så jag säger pentium.-.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Smått allergisk mot saker som det står siemens på. Haft ganska dåliga erfarenheter av siemensdatorer, men de kanske har blivit bättre med åren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torre Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Min gamla siemensburk spinner fortfarande på riktigt bra 😆 Själv skulle jag välja Pentium då jag har haft dålig erfrarenhet av en AMD dator... om detta berodde på själva processorn eller inte vet jag inte men det gör iaf mitt val. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.