Neutrik (oregistrerad) Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 I'm Back! đ Fast jag gillar inte nicket Analogfreak sĂ„ jag hittade pĂ„ ett lite sötare nick. Eftersom jag valde ett sĂ„ sött nick sĂ„ vĂ€ljer jag förmodligen lite sötare ord och dĂ„ blir farbror Olsberg mycket sötare tillbaka mot mig och alla Ă€r glada.
Guitar Nilsson Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 I'm Back! đ Fast jag gillar inte nicket Analogfreak sĂ„ jag hittade pĂ„ ett lite sötare nick. Eftersom jag valde ett sĂ„ sött nick sĂ„ vĂ€ljer jag förmodligen lite sötare ord och dĂ„ blir farbror Olsberg mycket sötare tillbaka mot mig och alla Ă€r glada. Haha! Vad var det jag sa, du bĂ„de kom tillbaka och erkĂ€nner ocksĂ„ att Revox rules! Nu Ă€r saker och ting som de ska igen.
Neutrik (oregistrerad) Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Haha! Vad var det jag sa, du bÄde kom tillbaka och erkÀnner ocksÄ att Revox rules!Nu Àr saker och ting som de ska igen. Jag har saknat dig HÄkan!
DieHard (oregistrerad) Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 VĂ€lkommen tillbaka. Trodde inte du skulle dyka upp igen.
Neutrik (oregistrerad) Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 VĂ€lkommen tillbaka. Trodde inte du skulle dyka upp igen. đ Det trodde inte jag heller... Men jag har saknat er alla sĂ„ mycket.
Anders F Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Det trodde inte jag heller... Men jag har saknat er alla sĂ„ mycket. đ VĂ€lkommen tillbaka! MVH Anders
Neutrik (oregistrerad) Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 đ VĂ€lkommen tillbaka! MVH Anders Tack! đ Hur gĂ„r det för dig och ditt HD-2?
Anders F Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 (redigerat) Tack! đHur gĂ„r det för dig och ditt HD-2? Det gĂ„r underbart! Ăr hur nöjd som helst med det. HĂ„ller nu pĂ„ att titta lite pĂ„ ny pre amp, som vi snackade om för ett tag sedan. Först hade jag nĂ€stan bestĂ€mt mig för Neve 4081, men blev Ă€ven tipsad om att lyssna in mig pĂ„ Earthworks 1024. SĂ„ nu blir det till att leta lite och nĂ€r man Ă€r 100% pĂ„ vad man vill ha sĂ„ blir det nog ett inköp đ EDIT: Det gĂ„r underbart lĂ€t ju lustigt. Det jag egentligen ville ha sagt Ă€r att jag tycker det Ă€r roligt att sĂ€tta mig och jobba med musiken varje gĂ„ng nu đ MVH Anders Redigerat 7 maj 2009 av Gizmozis
Memphis Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Trodde inte heller du skulle komma tillbaka efter allt rabalder. Men alla förtjĂ€nar en chans igen. Hoppas du lyckas hĂ„lla band pĂ„ dig nu. VĂ€lkommen tebaks! đ
basshole Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 VÀlkommen! Och för all del: lÀgg inte band pÄ dig. SÀg vad du tycker och var ödmjuk inför andras Äsikter. Kommer det dÀremot nÄgon med egna pÄhittade sanningar Àr det bara att (i sann malmsteen-anda) unleash the fury.
Neutrik (oregistrerad) Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 VĂ€lkommen! Och för all del: lĂ€gg inte band pĂ„ dig. SĂ€g vad du tycker och var ödmjuk inför andras Ă„sikter. Kommer det dĂ€remot nĂ„gon med egna pĂ„hittade sanningar Ă€r det bara att (i sann malmsteen-anda) unleash the fury. đ Jag kommer alltid att stĂ„ för mina Ă„sikter.
DieHard (oregistrerad) Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 StÄ för sina Äsikter ska man göra och inte vara rÀdd för det, varken hÀr eller i vanliga livet. Det Àr ju bara döda fiskar som hamnar i laxlÄdan eller vad man nu sÀger. Utan att att dra igÄng nÄn rabaldertrÄd sÄ finns det ju vissa hÀr pÄ forumet som Àr pk-kungar, janteister etc. Ingen nÀmnd och ingen glömd.
Guitar Nilsson Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 Du har vĂ€l följt allt som hĂ€nt hĂ€r fast du inte varit medlem och skrivit nĂ„t sjĂ€lv antar jag. Jag har skaffat tvĂ„ till Röde, tvĂ„ NT1-A, lite trĂ„kig fantasi, men för de pengarna tror jag de Ă€r bland de bĂ€sta. SE1000a som jag provade gillade jag inte alls. Fast jag har inte hĂ€mtat dom Ă€n pĂ„ Börsen, jag vĂ€ntar pĂ„ en ART splitprocom ocksĂ„... Det hemskaste som hĂ€nt Ă€r att jag bekĂ€nt inför allihop att jag lessnat pĂ„ Revoxen, den bara stĂ„r och Ă€r snygg dĂ€r mellan monitorerna. Det blir nog en annons pĂ„ den i Blocket bara jag orkar! đ
DieHard (oregistrerad) Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 Jaha och Ă€nda tills nyligen tjatade du om Revox och att den var kung. Snart kung pĂ„ Blocket dĂ„ istĂ€llet. đ
Memphis Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 (redigerat) Och för all del: lĂ€gg inte band pĂ„ dig. Jag kommer alltid att stĂ„ för mina Ă„sikter. đ SjĂ€lvfallet skall man stĂ„ för sina Ă„sikter. Med att lĂ€gga band pĂ„ sig menar jag att hĂ„lla sig innanför forumets regler och Sverige rikes lag. đ Som sagt, vĂ€lkommen tebacks.. /Memphis Redigerat 8 maj 2009 av Memphis
Neutrik (oregistrerad) Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 Jag ska lÀra dig Cubase vid tillfÀlle Nilsson. Jag ska snart flytta tillbaka till mellersta Norrland sÄ dÄ fÄr vi nÀrmare till varann Ä dÄ kan jag hjÀlpa dig.
chrillen (oregistrerad) Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 Jag ska lĂ€ra dig Cubase vid tillfĂ€lle Nilsson. Jag ska snart flytta tillbaka till mellersta Norrland sĂ„ dĂ„ fĂ„r vi nĂ€rmare till varann Ă„ dĂ„ kan jag hjĂ€lpa dig. Vart hamnar du dĂ„? đ
cObArdE8891 (oregistrerad) Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Det Àr ju bara döda fiskar som hamnar i laxlÄdan eller vad man nu sÀger. laugh.gif Utan att att dra igÄng nÄn rabaldertrÄd sÄ finns det ju vissa hÀr pÄ forumet som Àr pk-kungar, janteister etc. Ingen nÀmnd och ingen glömd. StÄ för sina Äsikter ska man göra och inte vara rÀdd för det, varken hÀr eller i vanliga livet. -------------------------------- Dator Reparation system
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.