Jon Rinneby Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 (redigerat) Hej har försökt att ladda upp samma låt 3 ggr nu under två dagar, men utan resultat. Det står att filen laddats upp, men sedan händer inget. Har funkat utmärkt tidigare. Vad kan detta bero på? mvh Jon Redigerat 6 maj 2009 av Yllet
Jon Rinneby Postat 6 maj 2009 Trådstartare Postat 6 maj 2009 Hur stor är filen? Det finns ju en maxstorlek... 8 mb 🙂
Matilda (oregistrerad) Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Hej! Jag har försökt ladda upp en låt typ 10 gånger nu och det går inte alls... (snart är det väl 10 likadana låttrådar här från mej... 😎 lovar att radera dom isf vilket man ju faktiskt kan med dom ☺️ ,nej, men det har alltid gått bra förut och nu går det inte alls! Filen är inte för stor - den är 10,4 mb och den får vara 15... har du lyckats ladda upp din nu Yllet, o isf hur gjorde du??? //M
ramoand Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Jag har också haft samma problem en längre tid... kan inte detta problem åtgärdas på nåt sätt?
Hellpig Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Och ni kör med tillåtna format? aiff, mp3, wav, wma... Browserproblem? Jag kör själv med Firefox men det är länge sedan jag laddade upp något. Det är ju skumt att man inte får något felmeddelande. Testa att PM:a Olsberg kanske?
Matilda (oregistrerad) Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Och ni kör med tillåtna format? aiff, mp3, wav, wma... Browserproblem? Jag kör själv med Firefox men det är länge sedan jag laddade upp något. Det är ju skumt att man inte får något felmeddelande. Testa att PM:a Olsberg kanske? Ja... har testat både mp3 och wma... Har firefox... och som sagt det har funkat hur bra som helst förut...
Guitar Nilsson Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Ja... har testat både mp3 och wma... Har firefox... och som sagt det har funkat hur bra som helst förut... Samma för mig. Försökte tre ggr nu på allt sämre mp3kvalitet, på 160 kb funkade det. De abdra gångerna stod det och tuggade länge sen bara försvann alltihop. Min största fil var 12,5 M
Matilda (oregistrerad) Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Samma för mig. Försökte tre ggr nu på allt sämre mp3kvalitet, på 160 kb funkade det. De abdra gångerna stod det och tuggade länge sen bara försvann alltihop. Min största fil var 12,5 M Ja du har rätt... om man försämrar kvalitén så går det... funkade på 16 bit. //M
Utan Namn Postat 10 maj 2009 Postat 10 maj 2009 Funkar inte för mig heller, trots att den är på 160k 😕 What to do!?
Utan Namn Postat 11 maj 2009 Postat 11 maj 2009 Funkar inte för mig heller, trots att den är på 160k 🙂 What to do!? DAMN IT! Låten ær på 160k och tar inte ens upp 10mb och det har alltid fungerat førut nær jag har skickat upp låtar. Varfør funkar det inte før!? 🙂
aROCKER Postat 11 maj 2009 Postat 11 maj 2009 Nåt bullshit är det!? Jag har testat ett tag nu...och jag har laddat låtar här förut det kan ni vara lugn för...vad händer? /aROCKER
Björn Olsberg Postat 11 maj 2009 Postat 11 maj 2009 Det verkar som att forumet av någon anledning inte kan ta emot större filer än 8 megabyte. Har ingen aning om vad detta beror på, blev meddelad detta i slutet av förra veckan och har inte hunnit titta på det ännu.
spaceman Postat 11 maj 2009 Postat 11 maj 2009 Det verkar som att forumet av någon anledning inte kan ta emot större filer än 8 megabyte. Har ingen aning om vad detta beror på, blev meddelad detta i slutet av förra veckan och har inte hunnit titta på det ännu. Det kan bero på att disken/partionen där låtarna hamnar är full och behöver utökas.
Björn Olsberg Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Det kan bero på att disken/partionen där låtarna hamnar är full och behöver utökas. Där finns gott om plats 😳 Php-inställningarna är heller inte ändrade, så det ligger någon annanstans.
Björn Olsberg Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 (redigerat) Där finns gott om plats 😳 Php-inställningarna är heller inte ändrade, så det ligger någon annanstans. Sådär, då har jag hunnit titta på det, löst problemet och lagt till en liten finess för tydlighetens skull: en uppladdningsmeter 😉 https://www.studio.se/index.php?showtopic=64624 Redigerat 13 maj 2009 av Olsberg Stänger tråden, och hänvisar till den nya här ovan :)
aROCKER Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Sådär, då har jag hunnit titta på det, löst problemet och lagt till en liten finess för tydlighetens skull: en uppladdningsmeter 🙂 Nice jobbat! 😳 /aROCKER
Recommended Posts