Gäst Postat 7 maj 2009 Dela Postat 7 maj 2009 Det ser ju inte just ut för henne med andra ord. haha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 7 maj 2009 Dela Postat 7 maj 2009 Det ser ju inte just ut för henne med andra ord. haha. just det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 7 maj 2009 Dela Postat 7 maj 2009 Normalt brukar jag inte bry mig om skitsnack. Men detta var klart den roligaste tråd jag läst på länge (ja...jag vet att jag är ond ☺️ ) http://pratabas.se/viewtopic.php?t=9899 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 7 maj 2009 Trådstartare Dela Postat 7 maj 2009 Klart att man ska skriva avtal, klart att alla någon gång gått på en blåsning och lärt sig något.Men på ett rent personligt plan gillar jag verkligen kampanjer av det här slaget, den utnyttjades hämnd och så vidare. 🥰 Hoppas det går ordentligt åt helvete för henne. Eller vänta, det har det kanske redan gjort? Vi verkar vara av samma åsikt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
huxflux Postat 7 maj 2009 Dela Postat 7 maj 2009 har läst lite trådar om henne, men man har tagit bort Redlight Attractions påstående om henne på sidan. Gick även in på myspace och hon verkar ju ha spelning med Redlight enl. följande: 01 jul 2009 20:00 WED.26.8 LIZZY INSANE+LEADED FUEL+REDLIGHT ATTRACTION @ CLUB STHOLLYWOOD/BROTHER TUCK Kan det vara gammal info eller har Redlight ändrat sig måntro? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 7 maj 2009 Dela Postat 7 maj 2009 har läst lite trådar om henne, men man har tagit bort Redlight Attractions påstående om henne på sidan.Gick även in på myspace och hon verkar ju ha spelning med Redlight enl. följande: 01 jul 2009 20:00 WED.26.8 LIZZY INSANE+LEADED FUEL+REDLIGHT ATTRACTION @ CLUB STHOLLYWOOD/BROTHER TUCK Kan det vara gammal info eller har Redlight ändrat sig måntro? Jag fick känslan att hennes sidor är väldigt ouppdaterade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 7 maj 2009 Trådstartare Dela Postat 7 maj 2009 har läst lite trådar om henne, men man har tagit bort Redlight Attractions påstående om henne på sidan.Gick även in på myspace och hon verkar ju ha spelning med Redlight enl. följande: 01 jul 2009 20:00 WED.26.8 LIZZY INSANE+LEADED FUEL+REDLIGHT ATTRACTION @ CLUB STHOLLYWOOD/BROTHER TUCK Kan det vara gammal info eller har Redlight ändrat sig måntro? Redlight Attractions-texten kommer tillbaka, när har jag ingen aning, men det dröjer säkert nån dag till.. den skulle skrivas om lite tror jag.. jaja! Hennes sidor är väldigt ostrukturerade och ouppdaterade.. Just ni är jag lite förvirrad, när jag snackade med sångaren så sa han att de skulle ställa in alla gig de hade med henne.. men trummisen hade inte en aning om det.. Jag utgår ifrån att de inte ska lira, men vem vet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnny666 (oregistrerad) Postat 30 juli 2009 Dela Postat 30 juli 2009 (redigerat) Då var det dags igen då... Pretty boy floyd: PRETTY BOY FLOYD FORCED TO CANCEL KID AND YOUNG FESTIVAL 8/8/09 FOR IMMEDIATE RELEASE: PRETTY BOY FLOYD HAS BEEN FORCED TO CANCEL THE KID N YOUNG FESTIVAL IN UPPSALA, SWEDEN @ THE GRAND. UNITED STAR PRODUCTIONS AND [raderat] HAVE NOT PROVIDED THE CONTRACTUAL OBLIGATIONS SUCH AS FLIGHTS AND THE INDUSTRY STANDARD DEPOSIT IN ORDER FOR THE BAND TO SECURE THE DATE WITH THEM. PLEASE NOTE THAT DESPITE THAT EARLIER PROMOTION INCLUDES PRETTY BOY FLOYD, WE REGRET THAT WE WILL NOT BE ATTENDING AND THIS IS BEYOND OUR CONTROL. REFUNDS SHOULD BE INQUIRED AT POINT OF PURCHASE. WE EXPECT TO RESCHEDULE IN THE FALL OUR STOCKHOLM SHOW AND TROLLHATTAN SHOW! MORE SOON--- STANDBY FOR MORE INFO! PRETTY BOY FLOYD KRISTY/STEVE/TPF/6 Badmouth: "PRETTY BOY FLOYD CANCELS!!! The Badmouth management has just been informed that Pretty Boy Floyd has been forced to cancel their upcoming Swedish shows in the beginning of August. The following is an excerpt from their press release: "PRETTY BOY FLOYD HAS BEEN FORCED TO CANCEL THE KID N YOUNG FESTIVAL IN UPPSALA, SWEDEN @ THE GRAND. UNITED STAR PRODUCTIONS AND [raderat] HAVE NOT PROVIDED THE CONTRACTUAL OBLIGATIONS SUCH AS FLIGHTS AND THE INDUSTRY STANDARD DEPOSIT IN ORDER FOR THE BAND TO SECURE THE DATE WITH THEM." Because of that PBF are not able to join us on the rest of the tour. We are of course very sad about this and we are, as many else, questioning the way [raderat] is running her company. This is not slandering a person... This is pure facts (with a lot of written papers as evidence). Badmouth will play, as promised ,on the 6th at Harry B. James with Lovestain and on the 7th at Backstage Bar in Trollhättan. BAdmouth will rock the shit out of these venues and then start rehearsing for the KINGDOM COME European Tour starting in the end of September. We hope that we will have the honor to play with Pretty Boy Floyd in the future. They have been really good troopers through it all and they seem like really cool people. We are really sorry for this." [raderat]: "PRETTY BOY FLOYD CANCELLED THEIR PERFORMANCE AT KID&YOUNGROCK .WE ARE PUTTING IN 2 OTHER HEADLINERS INFO SHORTLY" Redigerat 28 januari 2010 av Olsberg Raderade personuppgift /admin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sadomachine (oregistrerad) Postat 30 juli 2009 Dela Postat 30 juli 2009 Hahaha..., tar det aldrig slut? Varför finns det så många pajasar i den här branchen?, jag menar man har ju sprungit på hur många som helst under åren, bokare, skivbolagsfolk mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.