Lindeberg Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 (redigerat) Dedacia är med i P3 Demo ikväll - grattis! demotråden skamlösa reklamtråden Redigerat 11 december 2004 av Dumb Dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Grattis 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Man tackar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Ja den är riktigt bra.. Den hör jag alltid på när jag tränar. 😛 //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 När jag tränar brukar jag räkna på tyska för att bli ännu mer motiverad 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 grattis grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zeblar Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Bra låt! Meningslös Italo disco muntrar alltid upp mig 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Grattis. Fin låt detdär! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Det hade varit kul att få höra hur vägen har sett ut från demolansering på forumet till radiouppspelning 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 7 december 2004 Trådstartare Dela Postat 7 december 2004 (redigerat) Jag svarar gärna: Hörde 'Muscle Man' på forumet och tänkte att det skulle vara kul att "släppa" den på min nätlabel, förutsatt att mixen kunde förbättras. Jag fick projektfilen av Dedacia och putsade tills både jag och han var nöjda. Sen upp på Bevlar, med omslag och allt, och invänta folks reaktioner. Fick en del positiva omdömen, så jag skickade den vidare till P3 Demo, som hörde av sig så småningom. Vet att dom gillat andra grejer vi släppt. 🙂 edit: Inget jättedramatiskt alltså, men kul. Redigerat 7 december 2004 av Dumb Dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddie Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Diggade den redan när jag hörde den första gången här på forumet. Kul att höra den i detta nya utförande. Helt klart samma låt fast ja jäklar va mycket bättre det låter 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zeblar Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Körs den nu ikväll alltså? Vilken tid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 11 december 2004 Trådstartare Dela Postat 11 december 2004 20.00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 (redigerat) ikväll igen? uh? [edit] aha.. ok Annars tycker jag gott han kunde börja ta betalt Redigerat 11 december 2004 av Kringlan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zeblar Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Hård konkurrens med Riket som går vid samma tid 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 (redigerat) OOOO.. är det riket ikväll? Det är ju obetalbart. [edit] Å fan jag missar båda det är ju lördag.. Riket går i repris gör p3 demo det? Redigerat 11 december 2004 av Kringlan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 (redigerat) Grattis! Du/ni har verkligen lyckats med vocodern... den gör halva låten! 😱 edit: råkade fan skriva decodern isft vocodern.. 😕 Redigerat 11 december 2004 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Grattis i efterskott? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 (redigerat) Gött att dom inledde med Muscle man! Hoppas vi får höra den i radio mer! 😳 EDIT: Fin reklam! Redigerat 11 december 2004 av gol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.