LOAC Postat 3 maj 2009 Postat 3 maj 2009 Hej! Jag är en 31 årig-Trummis/musiker som har spelat i en massa band genom åren. Musikstilar har varierat mellan himmel och jord! Under några år som trummis så började jag intressera mig för inte bara mitt eget trumsound utan även låtskrivarprocessen och ljudbilden i min musik rent generellt. Under år av att förlita mig på ljudtekniker/producenter så vill jag nu försöka ta kontroll av den musik jag själv vill skapa. Som sagt jag är en total nybörjare på inspelning och vill försöka hitta betydligt mer rutinerade människor för att hjälpa mig! Just nu så gör jag enkla demos med enkla metoder, men ska införskaffa ett ljudkort, är det tänkt. Musiken som jag gör kan kategoriseras som någonslags pop. Vill gärna komma i kontakt med människor i Uppsala! 😊 Med ödmjuka hälsningar, LOAC
Anders F Postat 3 maj 2009 Postat 3 maj 2009 Hej och välkommen! Hoppas du kommer trivas här på forumet! MVH Anders
Freddy Postat 3 maj 2009 Postat 3 maj 2009 Tjena trummisen. Låter som du är på god väg. Jag befinner mig i Uppsala. Du får gärna höra av dig om du behöver hjälp med något eller vill hitta på något. Lirar gitarr/keys och skriver mycket musik i olika former. Du kan läsa dig till mycket här på Studio, använd sökfunktionen och du kan hitta hur mycket godis som helst. Simma lugnt! /F
LOAC Postat 4 maj 2009 Trådstartare Postat 4 maj 2009 Hej Gizmozis och Freddy och tack för välkomnandet! Ja, vilka resurser det finns på det här forumet, wow! 😑 Freddy: Ja, var spännande, jag har en del pågång som jag skulle vilja ha hjälp med! Med vänlig hälsning, från en snuvig LOAC
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.