Coffeemidget Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Det finns inte tillräckligt kraftiga superlativ för att beskriva mitt förakt, så jag låter ljud göra det år mig... Your browser does not support the HTML5 audio tag de e så kul å spela in 😳
hackeman Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Precis så känner jag oxå det! Hata, hata, hata!! 😳
hammagrella Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Fattar ingenting, det är ju orginalet väl?! 😳
Coffeemidget Postat 6 december 2004 Trådstartare Postat 6 december 2004 Keep on trucking... Har gjort en till faktiskt, fast hårdrocks veriosion som heter Monica must die
hackeman Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Keep on trucking... Har gjort en till faktiskt, fast hårdrocks veriosion som heter Monica must die Upp med skiten! Bara titeln i sig är K-L-O-C-K-R-E-N ! 😳
Kringlan Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Hur länga har den låten pumpats egentligen? så rätt.. fast den är ju på tok för li originalet. 😳
Coffeemidget Postat 6 december 2004 Trådstartare Postat 6 december 2004 (redigerat) Den hårda comin' right up... fast den e lite enformig... Men för tio minuters arbete e den ok Redigerat 6 december 2004 av Maximiliananthony
ViktorDenStore Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Ja vad ska man säga... orginalet är ju dåligt men... 🙂 (fast för att vara en skämtlåt så var det väll rätt så roligt 😉 )
Coffeemidget Postat 8 december 2004 Trådstartare Postat 8 december 2004 Originalet går under benämning våldtäckt när den spelas på radion, eller någonstans för den delen... Dehär e min antihomage... För att jag hatar den låten såmycket... 😉
lavrell Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 haha! 🙂 helt skön! dialekten gör det hela om mer komiskt 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.