Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Mitt namn är Patrick och jag är 18,5 år gammal.

Min vän Johan är 19,5 år gammal och kommer att köra min bil, en Golf GL så därav bara 3 platser totalt.

den har gött sound dock, så det blir partay på vägen upp.

Vi söker EN till att samåka och splitta bensinen med, gjärna om du vill campa med oss då vi saknar festivalpolare just nu.

Vi är två glada killar som ser fram emot en häftig festival-sommar,

Lägg till min msn hallebup@hotmail.com

så kan vi talas i telefon sedan när vi sagt hej.

Vi åker så tidigt vi kan, den 28'e?

PS: Gjärna över 20 år gammal, då svenska polisen bestämt sig för att hälla ut all alkohol tillhörande alla under 20 år, så om du har lust att bära det, men det ska inte vara något problem, jag var omyndig förra festivalen, men men så är du intresserad, lägg till mig så kan vi tjöta lite.

Ser fram emot en god sommar!

/ Patrick L.

Annons
Postat
PS: Gjärna över 20 år gammal, då svenska polisen bestämt sig för att hälla ut all alkohol tillhörande alla under 20 år

Så öhm.. du söker någon som kan smuggla in sprit på festivalen och ta smällen om nånting händer? Yes.... 🙂

Postat
Så öhm.. du söker någon som kan smuggla in sprit på festivalen och ta smällen om nånting händer? Yes.... 🙂

Hahahaha, klockrent om inte annat!

Postat

hehe nej nej... det var bara en sid-not... smugglare behövs inte hehe...

men det sökes betalande resenärer... 3 pers så går det på 90 kr per skalle

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.