Statos (oregistrerad) Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 Tjena! Jag är ny på denna forum så jag tänker presentera vem jag e: Jag är 28 årigt hip hop skalle som gör mest hip hop, men har också exprimenterad med electro och house. Jag började göra musik sedan jag var var ca 16 år gammal.. Fortfarande kommer jag ihåg dom Acid programet som jag fick av min brosa.. 😆 Hur som helst så har musiken hjälpt mig mkt. Tyvärr har min träffat på folk som har utnyttjat min talang under åren som jag har gjort. Har gjort några låtar med olika rappare men det slutar alltid att dom blir skumma på slutet. Så jag fortsatte skriva o rappa även jag är inte bra på rappa, så är jag bra på skriva texter o sånt. Vill gärna göra musik med en soul artist t.ex om den personen förstår mig i samma nivå som jag e. Jag gör mest av min produktion på en Akai Mpc 2000xl, samma mpc som Kayne West använder i sina produktioner. Varför är jag här är att jag vill vara med vänligt folk som kan diskutera med och att kanske hitta några talanger att jobba med. Jag har en liten hemma studio som fungerar helt okej. Kan inte spela in hela natten om jag ville men annars går det bra under dagarna. Bara den personen förstår mig. Här en länk av min musik: http://www.myspace.com/statosproduction Jag bor norr om sthlm så hör av dig om du vill prata med mig! Peace...
bozar Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 Väkommen, bra HIP-HOP finns det inte massor av på det här forumet.
Statos (oregistrerad) Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 Jag tackar allting! Jag har inte varit fan av forum men jag tänkte ge mig ett försökt. Jag har varit på min mpc forum med dom är blivit dryga där borta så tänkte jag ge mig en chans här borta då.
Tracer Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Välkommen! Lyssnade på ett par av låtarna på din MySpace, lät riktigt bra tycker jag 😕
slejnard Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Välkommen! 😕 Riktigt schysst presentation. Kändes nästan som en färdig rap medans jag läste! (inte rap utan uttalas rapp som i hip-hop!) bra!
Statos (oregistrerad) Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Jag tackar så mkt tracer! Det uppskattas att nån gillar min musik. Som du hörde att jag gör också house. oftast sample house. Det är min kärlek. Hittar jag nån jag kan göra house till så gör jag det gärna. Jag lyssnade på din musik slejnard och det lät också riktigt bra. Jag lyssnar all musik. Din musik är mkt insperad av the doors med jimi hendrix. 😲
Umemagnus Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 (redigerat) Välkommen hit! Å trevligt med fler Sigtunabor. Då syns vi snart nere vid ICA då? 😲 Redigerat 30 april 2009 av Umemagnus
Statos (oregistrerad) Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 Umemagnus: Ahh precis. Du kanske sett de enda hip hoparn i ica. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.