falken Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Dags för en liten presentation då.... Har hållt på med musik sen 7 år tillbaka då jag började spela gitarr några år senare halkade jag in som trummis(!) i ett band, har sedan dess spelat in en mängd med låtar med varierande kvalite, aldrig riktigt brytt mig om hur det låter rent ljudtekniskt förrens på sistonde då jag kände att jag ville ta det hela ett steg längre, sökte en grundläggande mediautbildning i linköping och har nu gått där ett år (slutar till jul tyvärr 😕 ) Där har jag hållt på främst med PA och studioinspelning, så nu hoppas jag att jag har fått lite grundläggande kunskaper för att få nått vettigt ur högtalarna..... tänkte bredda mina kunskaper ännu mer genom dett forum kanske? Om vi ser till mina musikaliska talanger så spelar jag nog hellre än bra 😛 Sysslar med all möjlig musik, visor, hårdrock osv.... dock inget elektroniskt.... Peace! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Willkommen ska du vara!!! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Välkommet välkommet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Hoj och välkommen! Du lär nog knappast bredda dina kunskaper på det här forumet, snarare klyva dem eller din personlighet. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 välkommen hem, snart kanske du kommer undra varför du gick den där utbildningen istället för att häcka på forumet 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Absolut välkommen! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Ztravo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Hejovälkommenhit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Välkommen hit och häcka med oss!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falken Postat 7 december 2004 Trådstartare Dela Postat 7 december 2004 Tack för alla välkomningar, kommer nog trivas här 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 7 december 2004 Dela Postat 7 december 2004 Du lär nog knappast bredda dina kunskaper på det här forumet, snarare klyva dem eller din personlighet. Se på plus och minus 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.