Björn Olsberg Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Just kan inga brev skickas från forumet. Av allt att döma ligger detta utanför vår kontroll och förlagets it-avdelning är inkallad för att titta på detta. Vi hoppas att bevakningar och utskick av bekräftelsebrev för nya medlemskap kommer igång så snart som möjligt! Med vänliga hälsningar, .björn.
Claes Holmerup Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Påverkar det PM också, eller är det "bara" mail?
DieHard (oregistrerad) Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 tja, jag skickade ett pm nyligen. Får väl se om det kom fram då.
Claes Holmerup Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Det verkar funka nu i alla fall. 😎 Jag fick nämligen ett par mail nyss, om PM som jag svarade på i går natt någon gång - och mailen hade skickats strax före kl 19 i går kväll.
DieHard (oregistrerad) Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Jaha och jag fick både mail från trådar som redan har skickats ut igår och ett mail om pm som redan skickades igår och svarades på. Snacka om dubbelmail man fått. Ungefär som spam. ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.