Dagon Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Jag får väl också krypa till korset 😛 En uppväxt med Lundell och Eldkvarn ledde till Mötley Crüe när jag fick egna pengar och så gick det som det gick. Idag är det bl.a. Cathedral och Khold som stimulerar mina hörselnerver. Utöver det så är jag teknikfreak också vilket gör att jag gillar underliga elektroniska saker även om jag inte har någon koll på sådant. Häpp!
gsol Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Jag gillar System of a Down, The Haunted, Korn, Slipknot och en massa annat... Jaja... Alla pekar på numetallaren och skrattar 😕
Lunatik Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Jag gillar System of a Down, The Haunted, Korn, Slipknot och en massa annat... Jaja... Alla pekar på numetallaren och skrattar 😉 Härlig blandning de där...
Neosus Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Jag gillar hårdrock. Spelar gärna in lite grejer ibland..
Thimmie Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Absolut! Kanske inte till utseendet, men till skivställ och inspiration. Åandrasidan lyssnar jag på det mesta...
Masterfabio Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Är beredd att påstå mej vara ett stycke hårdrockare med förkärlek för Trummljud, gitarrljud och hammond mattor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.