Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej kolla idag var jag inne på emusic och skrev in allt o skulle leka lite med hemsidan.

men sen när jag har bestält o allt men ville inte beställa på riktigt men nu står det beararbetar

och jag har inte betalat kommer det hända nåt då ?

Annons
Postat

Kanske inte ska skratta eller le... men det påminner mig om en gång i e-handelns och internets barndom, när en polare "av misstag" beställde hem tre kilo fårfiol (sant!)... "Äsch fan, jag klickade visst en gång för mycket..."

Det ordnar sig Doz, annulerad betyder ju upphävd/avbruten (som cm0s skriver).

tjing

Postat
Kanske inte ska skratta eller le... men det påminner mig om en gång i e-handelns och internets barndom, när en polare "av misstag" beställde hem tre kilo fårfiol (sant!)... "Äsch fan, jag klickade visst en gång för mycket..."

Det ordnar sig Doz, annulerad betyder ju upphävd/avbruten (som cm0s skriver).

tjing

Lätt hänt att man klickar för snabbt. Min arbetskompis satt sent en kväll för att boka flyg till Paris dit hon skulle på begravning några dagar senare. Flygbiljetterna kostade många tusen kr så kort tid innan, då hon plötsligt hittade där en sajt där biljetterna kostade bara 3000. Snabbt som 17 klickade hon in Visa-kortnummret och bekräftade osv.

Sedan kom kvittot upp och hon såg att valutan hon köpt för var euro och inte kronor!!! Runt 30 000 kr med andra ord.

Klockan 11 på kvällen försökte hon ringa AirFrance för att stoppa köpet, men kontoret i Sverige var givetvis stängt. Så hon ringde ner till Frankrike och satt i telefonkö i en halvtimme innan hon fick prata med en människa. Lyckligtvis visade det sig att hutlöst dyra förstaklass-biljett fick avbokas utan avgift!

Postat

Va?

Är det inte enklare att du skriver ett brev till E-music o berättar hur det ligger till och kollar så de inte skickar prylarna?

DieHard (oregistrerad)
Postat

Nä det vet du väl att folk hellre skriver en post här och frågar istället. 🙂

Postat (redigerat)

edit: såg att du hade en annan tråd redan där du fått svar...

Redigerat av spass

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.