bonzo Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Jag måste bara höra om någon annan har problem med denna programledares s-ljud eller om det är min tinnitus som spökar. Det är ta mig fan nästan outhärdligt att lyssna på. + = Sant?
Fredrikmo Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Jag tittar inte på tv om det inte handlar om musik. Vad bryr jag mig om den där aerobicsbruden?
hammagrella Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Jag måste bara höra om någon annan har problem med denna programledares s-ljud eller om det är min tinnitus som spökar. Det är ta mig fan nästan outhärdligt att lyssna på. + = Sant? 😄😆 Bonzo, du är yrkesskadad! Och det är inte tinnitusen jag menar. Underbar bild, underbar tråd. Skönt när vi tar steget ur studion och applicerar ljudkunskaper på vardagsproblem såhär. (Själv har jag lite problem med klippet i "bastrumman" som man kickar när man sitter i passagerarsätet i min bil, ni vet det brukar vara ett jäkla bra drag när man stampar takten till bilstereon om man sitter där, men sen jag skaffade ny bil för några år sen så är klippet borta. Alldeles stumt. Vad göra? Nä sorry, det får bli en separat tråd... 😆 )
bonzo Postat 10 december 2004 Trådstartare Postat 10 december 2004 😄😆 Bonzo, du är yrkesskadad! Och det är inte tinnitusen jag menar. 😆 Det var lite det jag hade på känn.
Nudel af Ludenben Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 Jag har också slutat kolla på TVprogram, men det beror på att jag fastnat framför SVT's testbild och sitter och gissar vad det är för frekvenser på tonerna. 😉
slaptap Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 Jag måste bara höra om någon annan har problem med denna programledares s-ljud eller om det är min tinnitus som spökar. Det är ta mig fan nästan outhärdligt att lyssna på. ...Ah men bonzo...gör som jag. Ner med volymen och titta bara. Katarinas bländvita leende 😱 får mig att smälta till en blöt fläck i soffan. Söt tjej! 😕
Stinkey (oregistrerad) Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 Ser man ut så fär man låta hur man vill!! Boka tid hos optikern!!! NU:
PerkaBalo Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 tycker nog att hon ser lite plastig ut på just den bilden, har dock aldrig hört hennes hemska S-ljud (vad jag kan minnas 😆 )
Egghuvud Postat 12 december 2004 Postat 12 december 2004 Jag håller med bonzo outhärliga sss. Plus att hon inte rör på läpparna på ett naturligt sätt. Samma med Anna Lindmarker. De pratar och plutar liskom samtidigt. Inte särskillt sexigt om det nu var de de trodde. Tacka vet jag Bengt Magnussons djupa sensuella stämma... 🙂
Rojk Postat 12 december 2004 Postat 12 december 2004 Tacka vet jag Bengt Magnussons djupa sensuella stämma... 🙂 hmmm ok 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.